kedd, augusztus 06, 2013

Perfect Nails HAUL *-*


Hogy is fogalmazzak? Olyan szintű boldogság járt át amikor tök random ellátogattam a Perfect Nails honlapjára, hogy az már meghaladja a kifejezőképességemet :D Lehet amúgy csak én vagyok lemaradva és mindig is ilyen akciók voltak ott, nem tudom, a lényeg, hogy ezzel a felfedezéssel tutira többször fogok hozzájuk bekukkantani. Ugyanis van pár Orly lakk, aminek darabját 490!!!! Ft-ért adnak. Meg van egy csomó amit 990-ért. Hát nem elképesztő? Aki nem Budapesti rezidenciával büszkélkedik (akárcsak én), azoknak a DPD házhoz is viszi 1290 Ft-ért a csomagot.
Azért a hétvégét sikerült végig izgulni, mert péntek este rendeltem meg a lakkokat és már láttam lelki szemeim előtt a szerencsétlenségi statisztikámat alapul véve, hogy valamelyikből tuti nem lesz, de ezúttal nem így lett. Hétfőn feldolgozták a rendelésem, másnap (azaz ma) már itt is volt.
Na hát sikerült is bezsebelni 6 lakkocskát, 5öt a hihetetlen 490 Ftért, és egyet amivel már rég szemezek 990 Ft-ért. Ráadásul mindegyik teljes méret, vagyis 18 ml. Fogalmam sincs mit kezdjek ennyivel :D Még a "mini" kiszereléses 10 ml is sok lett volna, nemhogy a 18 :D Na elég a panaszkodásból, lássuk mely lakkok érkeztek hozzám ma reggel:
It's Not Rocket Science, Glitz and Glamour, Le Chateau, Dance 'Til Dawn, Come Clean, Chocolate Blanc



Ilyen csini kis dobozkában érkeztek. A legfölső minta pedig a nagy dobozon volt rajta.

Az egyikhez még egy mini körömreszelő is járt :) A másik oldala csipkés (lásd fönti kép).

Majd lesz mindről külön-külön teszt (az egyikről már holnap), bár még egy Essie lakkot is be kell mutatnom, de majd szépen sorra kerül mindegyik.

Ja, és figyelitek az új dizájnt a blogon? Tegnap jó pár órám ráment mire elkészült, ugyanis meggyűlt a bajom a Html kód szerkesztésével. Így is szerencse, hogy egy fél évig tanultam programozást, máskülönben bámultam volna mint borjú az új kapura. Még így is javítgatnom kell rajta, vannak részek amit át kéne írni. A szélességén sem tudok változtatni, a kód átírása se segített, úgyhogy ha nagy méretben szeretnétek megnézni a képeket akkor rá kell kattintanotok :( De majd csak kész lesz egyszer, mindenesetre nagyon tetszik, szép letisztult és ZÖLD a menüsor, imádom. :)


2 megjegyzés:

  1. hű de szépek. alig várom már a teszteket róluk. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is várom majd a többi tesztet is:) De csak hogy nehogy úgy számítsd, a mini lakkok nem 10 ml-esek, hanem 5,3 vagy 5,4 úgy emlékszem. Jelentősen kisebbek. Valahogy ellent mond a józan észnek, hogy feleannyi pénzért negyedannyit kapjak :)

    VálaszTörlés