vasárnap, augusztus 11, 2013

Manikűrvadász 3. forduló


Érdeklődve figyeltem annó mind a 2 fordulót, de ezen már én is részt veszek. Szerintem egy zseniális ötlet, sokat tanulhatunk egymástól, és így, hogy egy kicsit változtatni is lehet a kiválasztott manikűrön a kreativitásunkat is megmozgathatjuk.
Nekem Manna manikűrjei közül kellett vadásznom. Elég nehéz dolgom volt, mivel Manna nagyon kreatív körmöket készít, de miután átnyálaztam az egész blogot e mellett a virágos manikűr mellett döntöttem. Viszont a rózsaszín nem igazán az én világom, ezért a pink csíkokat lecseréltem feketére és rózsácskákkal díszítettem.
Lássuk a Manna által alkotott manikűrt:


És ez pedig az én verzióm:







Felhasznált lakkok:
Moyra 03, Aden 20, Aden 48, MAX körömlakk (nincs száma, zöld), NYC Cupcakes and Latte, NYC Lincoln Square Lavender, Essence No More Drama, Essence Go Wild, Lovely Retro Style Trend Edition Nr1, Seche Coral

Ez az első rózsás manikűröm, és nagyon megszerettem (ez látszik is a képek mennyiségéből :D). A csíkok néhol vastagabbak, pedig direkt segédletet is alkalmaztam cellux személyében, de a fedőlakk megtette a hatását. Bár nem húzta el a mintát, de egy idő után csak feloldotta a feketét és volt amelyik csík elterpeszkedett :D Mindenesetre így is nagyon tetszik és bár nem egy 3 perces manikűr, megéri vele pepecselni.
Nagyon remélem, hogy lesz még Manikűrvadász, mert tök szuper ötlet és akarok mééég :D

Csekkoljátok le a többiekét is!

21 megjegyzés:

  1. nagyon szééép! :) esetleg a rózsákról egy tutorial post? szívesen megcsinálnám én is őket :)

    VálaszTörlés
  2. Mindneképp egyszer el fogom készíteni a te verziódat mert nagyon tetszik, már le is mentettem a képet :)

    VálaszTörlés
  3. Ejha, ez nagyon jól sikerült!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ütős a fekete-fehér csíkokkal!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, hogy az eredeti és a saját alkotásod ennyire más lett, mindkettő tetszik, de mindkettő merőben más :-)

    VálaszTörlés
  6. szépen átvariáltad a saját stílusoddá, de mégis látszik a hasonlóság : )

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett, az eredeti is tetszik, de a Tied egy picit jobban, a színek miatt :)

    VálaszTörlés
  8. húúha ez nagyon egyedi és szép lett!!

    VálaszTörlés
  9. Wow, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Azta, nagyon istenien passzolnak a színek, imádom!:D

    VálaszTörlés
  11. tyűű ez nagyon szép lett. a rózsákról én is szívesen látnék tutorialt. ;)

    VálaszTörlés
  12. Fú lányok, köszönöm szépen a sok dicséretet, nagyon jól esik :) Tutorialt pedig akkor hamarosan készítek, nagyon egyszerű egyébként a kis rózsák készítése.

    VálaszTörlés
  13. Ohh, ez baromi jól néz ki *-* nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  14. De jó lett! :) Nekem jobban tetszik a te verziód, habár meglehetősen hasonlít Nailasaurus Samy egyik legutóbbi alkotására ( http://www.thenailasaurus.com/2013/08/rosey-posey-pinstripe.html).
    Üdv: Dönci

    VálaszTörlés
  15. Dönci: Igen, én is csodálkoztam, hogy másnap bloglovinon ez a manikűr fogadott, gondoltam is, hogy nemtán az enyémről másolta :D :D persze, csak szeretném :D azért furi.

    VálaszTörlés
  16. szia. most találtam a blogodra. eddig,hogy hogy nem ismertem?:O

    felíratkoztam olvasóid közé :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  17. Ibolya: Még új vagyok a blogvilágban :) Köszi a feliratkozást :)

    VálaszTörlés