vasárnap, augusztus 18, 2013

I Need Inspiration! *Nails Edition*

Ilyen Nails Editiont fogok szerintem minden hónapban csinálni, annyi szép manikűrrel lehet összefutni, hogy muszáj megmutatni őket.

Ez nagyon nagyon *-* Kivarrt kar, szeplős váll + virágminta. Annyira jóóóóó!

Ennél jobb galaxy manikűr nem létezik szerintem (még ha nem is a szokványos galaxy-ról beszélünk)

Térképes, felfedezős *-*

Ombre, pasztel, fehér csipke...kell ennél több?

Virááág.

Khmm..megint virág. Bocsi, de annyira szépek :)

Vadasnak elég vadas :D

Mindenki kedvenc matrózos manikűrje tökélyre fejlesztve.

Ezt majd közelről is nézzétek meg, hihetetlen!

Ez annyira vicces :) 


3 megjegyzés:

  1. Nekem a térképes tetszik a legjobban, de a többi is szuper!!! Mennyi időbe telt összetallózni ezeket a szépségeket?

    VálaszTörlés
  2. Szil: Igen, nagyon szép a térképes. Nem volt sok idő egyébként összeválogatni, van egy körmös mappám ahová lementegetem a képeket és onnan bármelyik 10et választhatom, mert mindegyik nagyon tetszik. De ezért írtam, hogy lesz még ilyen körmös kiadás mert van még pár csoda a tarsolyomban :)

    VálaszTörlés