hétfő, október 31, 2016

Illyrian Polish | Fall 2016 - Stranger Things

Read it in ENGLISH

Ismét Illyrian Polish lakkokat hoztam, ezúttal az őszi, Stranger Things inspirálta kollekciót. A sorozatot nagyon ajánlom mindenkinek, fantasztikusra sikeredett, a kollekciónak hála most tervezem újranézni (ami még sorozattal nem fordult elő nálam).
5 szín tartozik a szettbe, és nem meglepő módon nekem mindegyik tetszik már megint :D Próbálom én a márka iránti rajongást kordában tartani, de ha még egy ilyen témaválasztás is becsatlakozik, akkor tényleg végem van :D


ELEVEN
Érdekes módon a kollekció legnőiesebb lakkja lett a kedvencem. Valami álom ez a hideg, bogyós-lilás jelly alap, a kisebb-nagyobb irizáló glitterek pedig szinte kis tüzekként világítanak ki belőle *-* Kevés szórt holo csillám is van benne, csak hogy a napfényben még ellenállhatatlanabb legyen.
Az irizáló glitterek az üvegben egészen a zöldig-kékig shiftelnek, viszont a körmökön nem változtatják a színüket ilyen szélsőségesen, egy nagyon enyhe sárgás-zöld az ami maximum mutatkozik belőle. Eleinte ez picit zavart (mármint a vad shiftelés hiánya), de végül annyira megszerettem a lakkot, hogy két teljes napig is rajtam volt (míg a többi színt csak gyorsan befotóztam és annyi).
2 rétegben fed, de kell rá 2 vastag réteg fedőlakk a glitterek miatt. Én mondjuk színtelen gél lakkot (1 réteg) kentem rá amíg hordtam.



MOUTH BREATHER
Teal zöld alap erős lilás-kék shimmerrel.
2 rétegben nem volt rajtam az igazi, 3 rétegben viszont annyira elnyomta a shimmer a teal alapszínt, mintha csak egy kék lakk lenne rajtam. Kár érte, de még így is tetszik :D 



THE UPSIDE DOWN
Bevallom a 'The Upside Down'-nak nem ilyen csilli-villi világos lakkot képzeltem volna el. A lakk viszont csodaszép. Az alapja egy szinte átlátszó lilás "tint", és tele van halvány levendula illetve ezüst holo mikroglitterekkel. Ezen kívül még van benne sárgából pirosba shiftelő glitter is, amit egyébként baromi nehéz fotózni :D
2 réteg + 2 réteg fedőlakk.



 DEMOGORGON
Sötét, piszkos kék enyhe teal tónussal. Erős vöröses-narancs shimmer és lila irizáló minipelyhek vannak benne. 
2-3 réteg kell belőle.



I'M THE MONSTER
Mohás mocsárzöld jelly pink-lila shimmer pelyhekkel.
Ez fed a leggyengébben a kollekcióból, 3 normál réteg kellett belőle.


A márka November 11-én fog restockolni, de sajnos nem szállítanak nemzetközileg.
Ahogy láttam, a kollekció még nem elérhető egyik stockistnál sem, de remélhetőleg hamarosan megjelenik. Addig is írjátok össze a kívánság listát, vagy válogassatok régebbi kollekciók lakkjaiból, ezeknél a webshopoknál elérhető a márka:



Illyrian Polish social media:


És így a végére jöjjön egy rosszul sikerült, de annál lelkesebben festett nail art :D Alapnak a Mouth Breather-t (feketével átmenetezve) és az Eleven-t használtam.
És igen, ennyire ívelt a körmöm, hogy gyakorlatilag a szöveg eleje-vége nem is látszik :D :(



3 megjegyzés:

  1. OMG! A The Upside Down valami gyönyörűséges, az Elevenbe pedig teljesen beleszerettem. Bár kár, hogy tényleg nem adja vissza körmökön az üvegben látot csodát, de még így is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem ismerem a sorozatot, de a lakkok csodálatosak lettek. Az Eleven valami leírhatatlanul gyönyörű, a Demogorgon pedig nagyon különleges, szeretem az ilyen fura színvilágú lakkokat. :)
    Nem ezekhez a lakkokhoz tartozik, de lenne egy kérdésem. Szeretek nyomdázni, de a minta színével sosem vagyok elégedett, nincsenek nyomdalakkjaim. Te melyik márkát tudnád ajánlani? (amelyik nem olyan drága :D ) Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is ütős kis kollekció lett, az Illyrian egyébként elég sok izgalmas, "furi" (de szerintem csodaszép) lakkokat készít, az egyik kedvenc márkám.

      Hát megmondom őszintén, hogy a nyomdalakkjaim többségét tesztelésre kaptam. Magamnak amiket vettem (és tényleg nagyon jók) azok a Mundo de Unas nyomdalakkjai, a Nailland-ben kaphatók, van belőlük kicsi és nagy kiszerelés is. (az 5ml-es 690Ft, ebből sok szín válogatható, a nagy 14ml-es 1490Ft, ebből csak kevés szín kapható). Én eddig csak 5ml-eset vettem, nagyon sokáig elég, mert alig kell belőle, annyira pigmentált. A Moyra (940Ft) nyomdalakkjairól és a Colour Alike (1290Ft, de most van pár ami akciós) nyomdalakkjairól is jókat olvastam. Az a baj, hogy a tényleg jó nyomdalakkok 1000 Ft körül kezdődnek, úgyhogy igazán olcsón nem lehet megúszni a dolgot. A Born Pretty Store-nak is vannak jó nyomdalakkjai, de azok is jobb esetben 1500Ft-tól indulnak.

      Törlés