szombat, október 22, 2016

Color4Nails | Halo Powder Pigment

Read it in ENGLISH

A holografikus pigmentek a króm/multikróm pigmentekkel karöltve villámgyorsan elterjedtek a körömlakk kedvelők között, szerintem nincs olyan ember a földön aki ne látott volna legalább egy videót róluk valahol. A Color4Nails-től kaptam tesztelésre egy tégely holografikus pigmentet, eddig még nem próbálkoztam hasonlóval, szóval tényleg 'first impression' lesz a mai bejegyzés.
Annyit elöljáróban azért megemlítenék az ilyen porokról, hogy ha igazi króm/multikróm hatásra vágyunk, akkor a legfinomabbra őröltek közül kell válogatni, azok pedig elég drágák. Lehet próbálkozni a minipelyhes megoldással is, de azokból sohasem lesz valódi, hibátlan króm hatás.

A Color4Nails által küldött pigment 15 mikron nagyságú. A tégelyben 2 gramm por található, csavaros a teteje, jól záródik. Applikátor nem jár hozzá.
Azt már előre látni lehet, hogy a színe eléggé szürkés, és mintha lenne hozzá keverve valamilyen más pigment, mivel nincs túl sok holo effektje.


A hagyományos, gél lakkos módszerrel applikáltam fel, egy sötétszürke gél lakkot használtam alapnak, amiről tudtam, hogy egy picit ragacsos marad a felülete, és egy szivacsos applikátorral, majd az ujjammal simogattam fel a port a körmömre, végül átlátszó géllakkal fixáltam. Érdemes valamilyen bőrvédő latexet használni, hogy kevesebbet kelljen takarítani.

Az eredménnyel kapcsolatban vegyes érzéseim vannak. A napon nagyon szép holo effektje van (a lenti képek mind napfényben készültek), viszont koránt sem annyira holografikus mint egyik-másik por amit Instagramon láttam (vagy pl. mint EZ a kép).  Lehetséges, hogy én csináltam valamit rosszul (bár Tanya képein sem túl holo).


Mindezt $15-ért...hát nem is tudom. Variálni sem nagyon lehet a színt, mert annyira tömény, látjátok mennyire elfedte a sötétszürke alapot, szóval egy piros/pink/zöld stb. géllakk alappal nem sok változás lenne az összképben.

Akit érdekel, az ITT vásárolhatja meg a 2g-os tégelyt.


Mit szóltok hozzá?
Próbáltatok már valamilyen pigment poros manikűrt?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése