kedd, szeptember 15, 2015

KBShimmer | That's Ore Like It!, Pros and Bronze


Ezt a két pelyhes KBShimmer lakkot jó pár hónapja rendeltem a Harlow&Co.-ról (tegnap este még mindkettőből volt a webshopban), és azóta is várták, hogy sorra kerüljenek (mondjuk már hordtam őket 1-1 körmön, de még a swatcholás hátra volt). Nem titok, hogy imádom a metál/króm lakkokat, pláne ha duo/multikrómok, az meg csak tetézi a helyzetet, hogy mindezt pelyhes kiadásban kapjuk ettől a két lakktól.
Bár csak jót olvastam a KBShimmer pelyhesekről (főleg fedés szempontjából), de az ILNP után valahogy szkeptikus voltam velük kapcsolatban, hiszen azok 3+ rétegben vagy szivacsozással fednek csak rendesen, a KBS-ről pedig 2 réteget olvastam...nem akartam elhinni. Pedig valóban így van, és ezt egy kis live swatch videóval is bebizonyítom. Hihetetlen, de olyan egyszerűen fed mindkettő két közepes rétegben, hogy csak pislogtam. Az üveg DUGIG van pelyhekkel. Fájó szívvel, de azt kell mondanom, hogy ha multikróm pelyhest akartok teljes fedésre szánva, akkor inkább KBShimmert vegyetek ILNP helyett. Viszont fedőlakknak az ILNP a jobb, bár szivaccsal, óvatosan felütögetve a KBS is hasonlóan néz ki. Ha legközelebb rendelek a Harlow-ról akkor tuti fogok még 1-2 multikróm pelyhest venni, egy álom velük lakkozni.


That's Ore Like It!
Először lássuk az ezüst színű lakkot. Ezüst pelyhesből 3 (vagy 4? passz..) fajtát gyárt a KBShimmer, van amiben nagyon apróak a pelyhek, van amiben vegyesen vannak (ez a That's Ore Like It!) és van amiben csak hatalmas pelyhek vannak, úgyhogy még válogathatunk is.


Úgy gondoltam, hogy egy rétegben, feketére festem fel, hogy lássátok hogyan mutat így a lakk. Azt hiszem jól látszik a képeken, hogy ha ez egy réteg, akkor a másodikkal pedig kész a teljes fedés... A bronzos társa is ugyanígy néz ki egy rétegben, szóval ezért írtam, hogy fedőlakknak esetleg túl sok lehet, bár így az ezüst nekem nagyon tetszett feketén. A képeken nyilván nem látszik annyira a krómos hatás, de gyakorlatilag teljesen ezüst, fémes hatást kapunk, fedőlakkal nagyon tud csillogni, de mattítva is szépen mutat.
Instára töltöttem fel a 15 mp-es live swatchot, ITT nézhetitek meg ha még nem láttátok volna, 1 réteg fekete  Essence "géllakk" az alap.
Nagyon könnyen siklik az ecset, tényleg gyerekjáték a lakkozás, túl sokat igazgatni sem kell a pelyheket, egységes fedést kapunk. Szóval tényleg egy álom, nagyon elégedett vagyok.








Pros and Bronze
Ahogyan a neve is mutatja ez a lakk egy teltebb arany, bizonyos fényviszonyban teljesen bronzos/rezes multikróm pelyheske. A zöldtől a sárga aranyon át hajlik bronzos/rezes színekbe, de ezeken kívül még egy kis vörösesség is megtalálható benne. A képeken sajnos inkább csak az arany/zöld oldala mutatkozik, mert nem volt lehetőségem természetes fényben fotózni, de az ecsetmakrós kép sarkában lévő pelyhek gyakorlatilag mutatják a teljes színskálát.  


Erről a lakkról is készült live swatch, ITT nézhetitek meg. Két közepes rétegben kentem fel, bármilyen alap nélkül, és tökéletes fedést értem el. Egyáltalán nem kellett a körömágyamat takarítani.

Szóval nálam telitalálat mindkét lakk, csak ajánlani tudom. Mellesleg árban is jobban megéri (már ha eléritek az ingyenes szállítást), az üveg 15ml-t tartalmaz és jelenleg CAD12.5-ért kapható (kb. 2600 Ft) (az ILNP 12ml-je pedig 3690 Ft a Naillandnél, ráadásul gyorsabban is fogy, mert több kell belőle - na nem mintha ILNP ellen akarnék szítani bárkit is, csak na...:D).

Egyébként tervezek még több live swatchot is csinálni, mert szerintem nagyon hasznos tud lenni, eddig is csak azért hanyagoltam a témát, mert Androidos telefonom van és az Insta az egyik szoftverfrissítés után nem engedett előre felvett videót feltölteni :/ Végre most már engedi, bár ezt sem az Instán belül, hanem a telefon galériájából kell megosztanom a videót :/ Nail art tutorialt viszont nemigen fogok posztolni, mert annak a szerkesztéséhez nincs időm, ráadásul nagyon kényelmetlen a póz, és így nem is sikerülnek szépen a videóra felvett manikűrök. Nem mondom, hogy soha, de egyenlőre nem erőltetem a témát.
Majd instán nézzétek meg a mai 31DC2015-ös nail artot, a bronz pelyheske lesz az alapja ;)






Hogy tetszenek a lakkok?
Multikróm pelyhest inkább fedőlakként vagy teljes fedésben hordtok?

11 megjegyzés:

  1. volt it két koment hova lettek mem szép törőlni lexa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még soha senki kommentjét nem töröltem, pont azért nincs ellenőrzés sem, hogy bárki bármit írhasson... nem tudom mi történt...én nem látok semmi más kommentet...

      Törlés
    2. akkor elnzést kérek bocsánat!

      Törlés
    3. Semmi baj. Megnéztem, és egy kommentről kaptam emailt, de itt nem látom, azt most bemásolom:

      "Anka: Életem első ILNP-jének kiválasztása felett görnyedek napok óta, de azt hiszem, ezek most beelőzték, az ezüstös legalábbis biztosan, csodás. :) Nem vagyok oda sajnos a zöldért, mikrocsillámok, bármi tekintetében zavar... Pedig régóta keresek egy sárgarezes/bronzos színt, ami nem gyöngyház, nem tükörfény... A pelyhes, ilyen jó fedéssel, vagy egy mattabb verzió jó lenne. Viszont ez kiesik a zöld miatt... Tudnál esetleg nekem alternatívát ajánlani hasonló színre? :) "

      Anka! Általában az arany pelyhes/fémes lakkok zöldbe is átmennek. Esetleg a China Glaze Mingle with Kringle-nek nézz utána, bár az inkább arany, de vannak benne bronzosabb pelyhecskék is, és az tuti nem zöld. Vagy esetleg az Orly Glitz & Glamour, az narancsos arany. Más nem nagyon jut most eszembe :/

      Törlés
    4. Nálam még mutatta a kommentem, viszont másikat nem... Mindenesetre köszönöm, az Orly-val teszek egy próbát, közelebb van az elképzelésemhez. :)

      Törlés
  2. Az arany színű nagyon gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj csodaszép! Bár azért tíz körmön elég szemkiverős :D

      Törlés
  3. Az ezüstért nem rajongok, de az a bronzos arany... Sürgősen kell találnom valami okot, amiért megérdemlem... Mondjuk mert pont 2600 ft-tal több van a tárcámban, mint az kényelmes neki. Hmm. Be is dobom a kosaramba. Napi jócselekedet pipa. Csak a tárcám érdekében, természetesen. B-)

    VálaszTörlés
  4. Ezek nagyon jól mutatnak-máson. Főleg a 2. tetszik, csak hát magamon nem tudom, meddig bírnám, hiába gyönyörűek. Várom már az alkotásaidat, biztos szépek lesznek :)

    VálaszTörlés