péntek, szeptember 18, 2015

31DC2015 | Delicate print, geometric, glitter


Arany-damaszt minta, farkasos-teliholdas, dínós <3
Hmm...mellesleg totál elfelejtettem tegnap kitenni ezt a bejegyzést :/



15. nap: "finom, precíz" minta
A damaszt minták nekem mindig is ebbe a kategóriába tartoztak, már csak azért is, mert nem nagyon tudok ilyesmit szabad kézzel megfesteni. Többször is próbálkoztam már vele a múltban, és sohasem sikerült olyan szép kis apróra, precízre, bonyolultra mint amilyenre szerettem volna. Ez sem olyan lett, mint amilyet előre megterveztem magamnak a papíron, jó pár részletet kihagytam belőle. Ennek ellenére nagyon tetszik, imádom az ilyen arany/barokk/csicsa dolgokat (is) :D






16. nap: geometrikus
Eredetileg ez a téma tribal néven futott, de tavaly óta geometrikusra lett "átfogalmazva". Bevallom, eleinte a törzsi motívumban gondolkodtam, aztán meg valamilyen 90es évek mintában, de végül egy sokkal ütősebb ötlet jutott eszembe. Jó pár hete találkoztam EZZEL a képpel, el is mentettem, és most elő is vettem, hiszen tökéletes erre a témára. Elég nehéz volt megfesteni, és nyilván nem is sikerült annyira farkasosra mint az eredeti képen, de azért nagyjából ki lehet találni, hogy mit ábrázol :D Került mellé még egy telihold felhővel, illetve 1-1 éjszakai "tájkép". 




17. nap: glitter
A glitteres napra mindenképpen egy glitter placement-et akartam készíteni, nagyon sokáig gondolkodtam rajta, hogy milyen minta legyen, mert színek tekintetében eléggé le voltam korlátozva. Már majdnem megint egy virágos elgondolás mellett kötöttem ki, de aztán - fogalmam sincs, hogy hogyan - egy T-rex jelent meg lelki szemeim előtt :D Ezt a nail artot is ugyanúgy készítettem el, mint anno a rózsásat, fekete alapra akril festékkel felfestettem mindent, majd ez alapján pakolgattam fel a glittereket. Most azonban nem akartam feketével körvonalazni, így gyakorlatilag a kész manikűr csak glitterből áll (minden, még a fogak és a ROAR szó is). Sajnos különböző "finish" (matt, fényes, holo) glitterekből tudtam csak elkészíteni, így ahhoz, hogy fotózni tudjam (és ne csillogjon be, jól látható legyen az egész minta) le kellett mattítanom. Az előzetes akrilos aláfestés miatt nem kellett túl precíznek lennem a glitterek felhelyezésével, így viszonylag gyorsan (2 óra, vagyis két 50 perces sorozat rész alatt) elkészült a manikűr.


Melyik tetszik a legjobban?

4 megjegyzés:

  1. Atyám uram. Nagyon profi vagy! Az összeset imádom,de a T-rex nálam mindent visz. *-*

    VálaszTörlés
  2. úgy örülök, hogy nem csak én vagyok annyira "őrült", hogy egyeséve pakolgassam fel a glittereket az összes körmömre. :D

    VálaszTörlés
  3. A dínós, olyan kis cuki :D

    VálaszTörlés
  4. Hm... nem is tudom. Tuti nagyon sok meló volt vele. Én ilyen teljesen glitteres manit a nail clubos extrém téma óta nem is csináltam. valahogy nincs hozzá elég türelmem. :D Szóval minden elismerésem!

    VálaszTörlés