csütörtök, szeptember 10, 2015

31DC2015 | Metalic, rainbow, gradient


Metál, szivárvány és színátmenet a mai összefoglalóban.



8. nap: metál
Inspirációm a steampunk irányzat volt. Két lakkot használtam fel, a China Glaze Passion-t (arany) és a Moyra Metal Effect 301-et (bronz). Néhol szivacsoztam is, de a többség csak simán fel lett festve. Egy picit darabos lett az egész, mert ezek a metál lakkok nagyon gyorsan száradnak, így nehéz volt velük dolgozni. A fekete az akril festék. 




9. nap: szivárvány
Nem nagyon tudtam elrugaszkodni a tavalyi unikornisos ötletemtől :D de most még viccesebbre sikeredett a dolog. Ugyanis amikor megláttam EZT a képet, akkor tudtam, hogy valamikor fel kell majd pingálnom a körmömre és ez a valamikor most következett be. Ha valaha is elgondolkodtál azon, hogy hogyan keletkeznek a szivárványok, akkor van egy tippem a számodra...:D



10. nap: színátmenet
Ha színátmenetről van szó, akkor valamiért nem tudok bonyolult dolgokban gondolkodni, de talán jól is van ez így. Szerettem volna őszies színeket használni, mert eddig ezt a kihívás nem nagyon engedte meg. Ezért előkaptam a CbL őszi kollekcióját, és végül az Aubergine Dreams-szel és a Lake of the Pines-szal készítettem átmenetet, majd random "keretezést" végeztem a Rare Orchid-dal a gyűrűs és a középső ujjamra. Nekem nagyon tetszik 




Legközelebb hétfőn jövök, azt hiszem most már kijelenthetem, hogy a kihívás végéig ez lesz az ütemterv: hétfő és csütörtök.

Melyik mani tetszik a legjobban a mai összefoglalóból?

6 megjegyzés:

  1. Ez a Rare Orchid még mindig gyönyörű! Egyik ámulatból a másikba esek, micsoda ötleteid vannak :) Csodálatos mind, a szivárványos meg :DDDD

    VálaszTörlés
  2. De imádom a steampunkot,az a kedvencem, de az összes nagyon gyönyörű lett:)

    VálaszTörlés
  3. Szuper manikűrök! Látom, neked az új MoYou lemezek nélkül is sikerült maximálisan steampunkba öltöztetni a körmeidet! Nagyon klassz! :) Amúgy szerintem a szivárványokat az unikornisok pukizzák. Szóval ezzel a militarista szemlélettel nem tudok egyetérteni. :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Aaah a színátmenetes nagyon szép, hihetetlenül jók ezek a színek együtt.

    VálaszTörlés
  5. Az összes gyönyörű...komolyan,ha valaha gyártanál egy saját nyomda lemezt,én biztos vevő lennék rá,mert annyira szépek a kézzel festett mintáid,hogy fáj ránézni,tudván,hogy én ilyet nem fogok tudni csinálni,soha. :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem teljes mértékben az első lett a kedvenc ebből a csoportból. :)

    VálaszTörlés