szombat, szeptember 12, 2015

Cadillacquer | Masterpiece


Na még az elején felhívom a figyelmet, hogy ennek a lakknak nem ilyen a színe! Egyszerűen képtelen voltam élethűen befotózni, hiába természetes fény, hiába mesterséges, de ami még rosszabb, hogy képszerkesztővel sem tudtam úgy igazgatni a színeket, hogy jó legyen. Komolyan mondom egy neon lakkal hamarabb dűlőre jutok mint ezzel, szóval előre is elnézést, inkább hagyatkozzatok arra amilyennek leírom a színt :D
A lakkot a Hypnotic Polish-tól rendeltem jó pár hónappal ezelőtt, egyszerűen muszáj volt, mert a.) ritkán látott beteg színkombináció (amire, mint tudjuk 100%-ban vevő vagyok) és b.) a Dexter sorozat adta az inspirációt a lakkhoz, ami egyébként benne van a top5 sorozat listámban (és ezt egy olyan sorozatmániás írja aki egyszerre legalább 20 (igen, jól látjátok) sorozatot néz - jó sok lemaradással, de akkor is). És a Glam Polish legújabb Dexteres kollekciójával ellentétben (bocsi Glam Polish) ez valóban a Dextert juttatja eszembe.


Tehát a szín. A glittereken nincs mit magyarázni, élénk pirosak (nem vörös, hanem piros, mint amit szimbolizál: a frissen szétfröccsent vér), amit a jelly zöld egy kicsit tompíthat, sötétíthet. A jelly zöld pedig melegebb tónus mint a képeken, de mégsem sárgás, én fűzöldnek mondanám, de ez megint olyan, hogy kinek mi a fűzöld :D Hmmm...azt hiszem a leírással sem jutunk így előrébb :D Na szép kis lakkteszt ez, se a képek se a magyarázat nem az igazi, de ha szeretitek a zöldeket, az érdekes és egyedi kombinációkat és Dextert, akkor nem fogtok csalódni ebben a lakkban. Egyébként egy picit hidegebb tónusú zölddel szerintem szebb lett volna, de nekem így is nagyon tetszik. Bár Dexter "harciöltözéke" inkább khaki/military zöld volt a sorozatban, de azzal viszont nagyon nem illett volna össze a piros glitter.


Azért sajnos van egy rossz hírem is, a minősége nincs éppen a toppon :( Én mondjuk elfogult vagyok, így engem nem zavar amit mindjárt leírok: először is a maga az alaplakk nem glitterek megtartására lett kifejlesztve, tehát az összes glitter gyorsan lesüllyed az üveg fenekére. Ezt egyszerűen ki lehet küszöbölni, kb. 2 percre feje tetejére kell állítani az üveget, majd 30 másodpercig rázogatni kell. Ezen kívül szerintem túl jelly-s is, tehát kevés benne a pigment, ami a fedésnél gond lehet, de azt is belátom, hogy ha több benne a pigment akkor a piros nem lenne igazi piros, úgyhogy ezzel is megbékélek. A képeken 2+ rétegben láthatjátok, ami azt jelenti, hogy 2 vastagabb réteg plusz itt-ott visszamentem az ecsettel ahová kellett még fedés. Szép fényesre szárad, de a glitterek miatt azért kentem rá fedőlakkot, így gyorsabban is száradt.
A felvitel egyébként nem nehézkes, szépen siklik az ecset (enyhén lapított), talán egy picit nekem túl folyós, de nem vészesen. Ha jól felráztam, akkor halászni sem kellett a glitterekért, amit a körmömön láttok mennyiséget azt sima lakkozással, halászat nélkül értem el. Szerencsére nem színezte el a körmeimet.
A lakk nem olcsó (12,5 euro), de én egyáltalán nem bántam meg a megvételét, ráadásul tökéletesebb *első lakkom a márkától* nem is lehetne. Nail artot nem hiszem, hogy valaha is fogok rá készíteni, meghagyom mesteri furcsaságában :)



Kennétek valami ennyire nem mindennapit a körmötökre? :)

9 megjegyzés:

  1. Az alapszíne nem tetszik, mert nem szeretem a zöldet.
    Egyébként tényleg egyedi lakk, a mákosok között is :)

    VálaszTörlés
  2. Otthonra? Simán. Munkába? Háááát :D De nagyon jópofa lakk.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ott van.Imádom az ilyen beteg lakkokat,én simán hordanám.Alapból kedvelem a zöld lakkokat,a piros glitter csak ráadás!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez de különleges! Tényleg csodaszép! Imádom az ilyen nem hétköznapi lakkokat! :D

    VálaszTörlés
  5. Hmm. nekem a legutóbbi manikűröm egy "szürke koponyás minden van rajta" volt,szóval azok után simán. :D Nekem egy kicsit idegen ez a párosítás,de megtudnék vele barátkozni. :)

    VálaszTörlés
  6. A zöld a kedvencem lakkokban, a beteg párosítások is jöhetnek, szóval imádom! *.* <3
    Engem amúgy baromira nem érdekel, hogy hova milyen lakkot kenek fel. Amihez kedvem van az van rajtam. Ha az éppen egy retinaszaggatós, giccses műalkotás akkor az, ennyi.
    Meg is őrülnék, ha csak sima unalmas rózsaszínt és pirosat kenegetnék folyamatosan...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki ez a lakk! Bár én kíváncsi lettem volna egy nail artra, elég érdekes alapja lett volna bármilyen szépségnek, amit alkotsz :D

    VálaszTörlés
  8. Veszettül tetszik ez a lakk, olyan bizarr! *.*

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszik! Szeretem megbotránkoztatni az embereket nem mindennapi dolgokkal. (-:

    VálaszTörlés