csütörtök, szeptember 03, 2015

31DC2015 | Red, orange & yellow


Úgy döntöttem, hogy idén is részt veszek a 31 napos kihívásban. Már másfél héttel előtte elkezdtem tervezgetni a mintákat, és sikerült 6 nappal előredolgozni, ami jól fog jönni ha valami közbejön és pár napig nem tudok a körömfestéssel foglalkozni. Bevallom egy picit féltem, hogy nem lesznek majd jó ötleteim, hogy a tavalyi futam kimerített, de eddig egész jól állok, és már alig várom, hogy megoszthassam a nail artokat.
Aki követ Instagramon az már láthatta az első két nap (piros, narancs) manikűrjeit, és ott említettem is, hogy bejegyzést 3-4 naponta fogok készíteni, mivel arra már nem lenne időm (és erőm sem), hogy napi szinten írjak ide. Úgyhogy érdemes bekövetni Instán, ha szeretnétek nyomon követni a dolgokat.
Ja és még elöljáróban annyit, hogy mind a 31 nail art kézzel lesz festve akril festékkel, úgyhogy ha esetleg elfelejtem odaírni akkor is tudjátok :) Ééés a hüvelyk ujjamra soha nem fogok mintát festeni, mert a képeken úgyse látszana :D


1. nap: piros
Az első nap témája a piros, és ez gondolkoztatott el a legjobban, részben azért is mert nem nagyon szeretem magamon a pirosat, és a tavalyi téglafalas ötletem után nem nagyon tudtam semmi eredetire gondolni. Végül maradtam a klasszikus vonalnál, és vörös rózsát festettem a körmömre, de egy olyan technikával amit eddig még nem nagyon próbáltam. One stroke-nak hívják, a magyar nevét nem tudom, de a körmösök gyakran használják virágmintában, mert viszonylag egyszerű vele átmenetet képezni. Mivel ez volt az első próbálkozásom, ezért nem lett tökéletes, de azért nagyon tetszik. Alapnak az OPI Just A Little Rösti At This-t használtam, de ebből amúgy semmi sem látszik :D A kis olcsó ebay-es akril festékem viszont ehhez a technikához nem valami jó, de azért bizonyos szinten lehet vele boldogulni.





2. nap: narancssárga
A második nap narancssárga körmöt kellett pingálni, és nekem a tigris jutott eszembe. Alapnak a Rimmel Tangerine Tent-et használtam (mi mást? :D), a mintát pedig INNEN koppintottam. Egy picit elgondolkoztam azon, hogy mit kezdjek a háttérrel (és a kisujjammal :D), de végül hagytam így szimplán, mert féltem, hogy csak elrontanám.





3. nap: sárga
Méhecskés körmöm már volt, de szerintem ez ezerszer jobban sikerült, legalábbis maga a méhecske :D A többi körmöm léppel és mézzel dobtam föl, bár a kisujjamon a minta egyáltalán nem tetszik, eléggé elrontottam (bár ezeken a giga képeken minden hiba látszik), de már nem volt kedvem újrafesteni. Alapnak az Essence The Gel 38 love is in the air-t használtam.



Remélem tetszenek a nail artok, esetleg van kedvenc közülük? Szerintem nekem a tigrises a kedvencem, bár a méhecske is nagyon tetszik :) 3 nap múlva ismét jövök egy összefoglalóval, addig is Instán lessétek meg az aznapi alkotásomat!

13 megjegyzés:

  1. Baromi jók lettek, nekem a méhecskés a kedvencem. Hihetetlen, hogy mennyire ügyes vagy. A hüvelykujjon jót nevettem. :D

    VálaszTörlés
  2. Jesszus!!!! Mind fantasztikusan szép!!!!! Egy zseni vagy!!!Imádom a munkáidat!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus mind! A rózsa teljesen térhatású! A másik kettő is bámulatos, milyen ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen fantasztikus minden alkotásod, odáig vagyok értük! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  5. ÚRISTEN, ezek hihetetlenül profi és kreatív munkák! Mindig ámulok a tehetségeden, na de ezek.. Már a rózsásnál leesett az állam, de ahogy tekertem lefele, egyre csak jobbak lettek a manikűrök. Alig várom a többi napot!!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek, nekem a méhecskés a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Minden nap megcsodálom instán..woow annyira jók!

    VálaszTörlés
  8. Annyira gyonyoru dolgokat keszitesz *.*

    VálaszTörlés
  9. Én sem hagyom ki idén sem. :) Nagyon tetszenek a manik, kedvencem a harmadik, méhecskés. :)

    VálaszTörlés
  10. Minden egyes manikűrrel felülmúlod önmagad, ezek már kész műalkotások *.*

    VálaszTörlés
  11. Nem tudok betelni a munkáiddal, olyan szépségeket tudsz alkotni! A rózsa pont olyan lett, mintha csak valódi rózsát préseltél volna a körmeidre :) A méhecskés is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  12. A tigrises tetszik legjobban :) Emlékeztet valamire, talán Ed Hardy-nak volt valamilyen parfümje, aminek a reklám anyagán ilyen tigris volt :)

    VálaszTörlés