szerda, október 30, 2013

Lakkteszt: Jollie France #63


A hét eleje nagyon fáradalmas volt, sem időm sem pedig energiám nem volt a blogolásra, de ma már lecsillapodtak a dolgok és hoztam egy lakkot amit igencsak megszerettem. A márkával egyébként nekem semmi bajom, igaz csak 4 lakkom van a Jollie France-tól, de mind a 4 jól teljesít, pedig az egyik már vagy 5 éve megvan és semmi baja. Ez a 63-as szín egy gyönyörű sötét bordós-lila (de inkább lila, a bordós arcát csak nagyon ritkán mutatja) mikrocsillámokkal. Egyik kedvenc őszi lakkom lett.




Két réteg lakkot használtam, a száradási ideje átlagos, és azt a 3 napot amit a körmeimen töltött mindenféle pattogás/kopás nélkül tette. Egy kis napfény hatására ilyet is tud:




Hogy tetszik a lakk? Nektek mik a tapasztalataitok a Jollie France-ról?

17 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!!Ősszel én is nagyon szeretem a sötétlilát! :) (Sikerült, ez már a második komm. ;) )

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép szerintem is, jól mutat a körmödön :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a Jollie lakkokat, nekem is van, igaz csak 2 éves ,de hibátlan :) Mindenhol azt olvasom,hogy mennyire régen van meg és még mindig semmi gond nincs vele (10-15 év). Nem is értem,hogy miért nem népszerűbb ez a márka :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj de gyönyörű *-*
    Nekem két Jollie France lakkom van, mindkettő csillámos fedőlakk, de szeretem őket és tervben van már színes lakk beszerzése is tőlük :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szín, én is kedvelem a JF lakkokat.

    VálaszTörlés
  6. De rég láttam ezt a márkát! Csodaszép ez az árnyalat *.*

    VálaszTörlés
  7. Hű, felkenve sokkal szebb, mint az üvegben! :D Nem, inkább úgy fogalmaznék, hogy felkenve mesés, még szebb, mint az üvegben. :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem is van sötétlila, de ez az a szín, amiből egy elég. Régen sok Jollie-m volt, egy kis bódéból árulták a piacon, ahol minden háztartási cucc volt, olcsó lakk, valahogy elfelejtődött ez a márka, pedig jó színei vannak.

    VálaszTörlés
  9. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lila. Nekem is van jó néhány JF lakkom.

    VálaszTörlés
  11. Köszi lányok a sok kommentet, én sem értem miért szorul háttérbe ez a márka, mert jópár fantasztikus árnyalattal büszkélkedhet, és a minősége sem rosszabb mint egy átlagos drogériás terméknek.

    VálaszTörlés