csütörtök, október 03, 2013

4 Weeks of Halloween - Week 1: Beetlejuice




Már a Manna által meghirdetett őszi kihívásnál fogtam a fejem, hogy ajaj, nem lesz elég 1 nap a Halloween-re, annyi ötletem van, hogy Dunát lehetne rekeszteni vele. Akkor még valami olyasmire gondoltam, hogy az október 31-i héten minden nap halloweenes körmökkel jelentkezem, de aztán eszembe jutott, hogy hetente csütörtökönként visszaszámlálást is tarthatnék, így (a Manna kihívásával együtt) 5 halloweenes körmöt tudok bemutatni Nektek a nélkül, hogy túlságosan elárasztanálak benneteket a félelmetesebbnél félelmetesebb körmökkel :) Plusz ötletként még egy filmajánlót is társítok hozzá, így duplán megkezdődhet a hangolódás ;)
Elsőként a Beetlejuice-t választottam témaként. Nem tudom mennyire ismeritek a  filmet, de nekem egy hatalmas borzongatós film a gyerekkoromból. A filmet és a mesét is ajánlom, főleg így Halloween környékén, valami hihetetlen undorító parás jelenetek vannak benne.
A manikűrről: 
A középső és gyűrűs ujjamat az alsó Beetlejuice-os "tábla/logó" inspirálta, a mutató ujjamon magát Beetlejuice-t jelenítettem meg csíkos öltönyében, piros inggel és fekete nyakkendővel, míg a kisujjamra Lydia került piros ruhájában és "csimbókos" frufrujával. A hüvelyk ujjamra szintén csíkos minta került, de a film beli Beetlejuicre-ra jellemző zöld koszossággal :)


Aki esetleg még nem látta a filmet, vagy ha láttad de újra megnéznéd, annak online linket is tudok ajánlani:


Felhasznált lakkok:
Moyra 03, Aden 20, Rimmel 711 Rain Rain Go Away, Lovely Christal Strenght (lekopott a szám), China Glaze Electric Pineapple


Nálatok nagy hagyománya van a Halloween-nak? Szoktatok töklámpást faragni, beöltözni?

7 megjegyzés:

  1. nagyon jól néz ki!! ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami brutál jó lett! :D

    VálaszTörlés
  3. hu nagyon tuti lett. Beetlejuice nagy kedvencem.imádom Michael Keaton-t és mimikáit :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, tök jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm :) Jövő hétre kicsit brutálabbat tervezek, ez még csak bemelegítő volt ;) :D

    VálaszTörlés