kedd, február 14, 2017

Marokkói watercolor csempe

Read it in ENGLISH                                                                                                                                 PR sample

A Born Pretty Store-tól választottam tesztelésre egy tekercs 3mm vastag díszítő szalagot bronz színben. Eddig sosem voltak jó tapasztalataim az ilyen szalagokkal, mindig nagyon hamar felváltak a körmöm széleinél. Nézzük ez hogyan teljesített...



Hát sehogy :( Pedig mindent megtettem a tartósság biztosítása érdekében: nem csüngött ki a szalag túlságosan a körmöm széleinél, jól lenyomkodtam a körmömre, először jó vastagon körbekentem a széleinél fedőlakkal, majd még 2 réteg Seche Vite-tet kentem rá. Másnap reggel pedig már szedhettem is le az egészet :(

Tényleg azt hittem, hogy az idő múlásával végre olyan díszítő csíkokat tudnak piacra dobni ami valóban jól ragad és legalább pár napig bírja. Nagyon rég próbálkoztam már hasonlóval, úgyhogy reménykedtem a fejlődésben, de úgy látszik hiába.

Maga a szalag nagyon szép, valóban bronz szín (a képeimen a tükröződés miatt nem sok minden látszik, de a BPS honlapján nagyjából színhű a kép - #4-es árnyalat ). Jó sok van a tekercsen, úgyhogy ebben sincs hiba, de sajnos körömlakkal nem működik a dolog. Zselével/gél lakkal esetleg tovább bírhatja, vagy még gondolkodtam, hogy körömragasztót kenek alá, de sajnos az enyém beszáradt, úgyhogy ezt nem tudtam letesztelni.


Na de essen szó a watercolor marokkói "csempés" mintáról is :) Az inspirációt a @_riri_colorsnail japán nail artist Insta oldaláról vettem, konkrétan ERRŐL a képről van szó. Ő igaz zselével festette meg, én meg szokás szerint akril festékkel. Alapszínnek egy törtfehér lakkot választottam, erre először nagyjából megfestettem fehérrel a körvonalakat, majd vízzel felhígított akril festékkel kiszíneztem, végül precízebben újrafestettem fehérrel az egészet. Ráadásul mindkét kezemre elkészítettem, igaz a jobbra szilikon lapon, majd matricaként felragasztva. Persze a bronz csíkok szépen felváltak alig egy nap alatt, de legalább úgy le tudtam őket szedni, hogy a minta ne sérüljön, majd az Essie Penny Talk lakkal festettem újra a díszítő csíkok helyét, így közel 4 napig hordtam ezt a manikűrt.

A díszítő szalagot ITT találjátok, de tényleg csak műkörömhöz/zseléhez ajánlom.
A CSBQ10 kóddal 10% kedvezményt kaptok a teljes árú termékek árából, a szállítás ingyenes.


3 megjegyzés:

  1. Ez valami fantasztikus! Teljesen azt hittem, vinyllel (ugye így kell írni?:D) készítetted a mintát, annyira szép. A színek is iszonyúan tetszenek. Milyen márkájú akrilfestéket használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Igen, vinyl az :D Én azért látom benne elég erősen a hibákat, az egyik kisebbre sikeredett, máshol a domború félkör van elcsúszva, de tény, hogy az összkép nekem is nagyon tetszett ^^
      Hihetetlen, de még ugyanazt a 12db-os olcsó ebayes akrilfesték készletet (Oumaxi "márka") nyúzom amit vagy 3 éve vettem :D Persze a fekete és a fehér már kifogyott, abból Perfect Nails-eset vettem, amik nagyon jók, csak ugye baromi drágák, hogy egy egész színkészletet megvegyen belőle az ember. A Lidl-ben is szokott néha lenni akril festék, olyat is vettem, Crelando márka, 12 színből álló szett, azt is használom. Meg van 1 db (pasztell sárga) akrilom a Polycolor márkától, fú az nagyon jó minőség, de az meg végképp nagyon drága, akciós volt ez a szín, csak azért vettem meg. Kezdő készletnek teljesen jó az ebayes is, bár az tény, hogy bizonyos színek önmagukban nem 100%osan fognak feketére, kell alájuk fehér alap.

      Törlés
  2. Hihetetlen, milyen ügyes vagy :)

    VálaszTörlés