csütörtök, február 16, 2017

Illyrian Polish a Color4Nails-ről

Read it in ENGLISH                                                                                                                               Vásárolt + PR sample
A Color4Nails-től rendeltem 3 lakkot, kettő Illyrian Polish, a harmadik pedig a Color Club - We'll Never Be Royals (reményeim szerint erről is lesz bejegyzés, vagy legalábbis swatch az Instámon). Nagy meglepetésemre (és még nagyobb örömömre) Sisi-ék belecsúsztatták még az Illyrian Color4Nails számára készített exkluzív duóját is a csomagomba, úgyhogy a 4 Illyrian lakkról hoztam ma képeket.



CECAELIA
Kékes szürke alap, apró kobalt kék holo glitterekkel és arany-olíva shimmer pelyhekkel. 
Sosem gondoltam volna, hogy ez a lakk valaha az enyém lesz, mert egy elég régi kollekcióból való, akkor még nem ismertem a márkát, és csak később találtam rá erre a színre, akkor persze már nem volt kapható sehol. Aztán most a Color4Nails-nél újra kapható. Ezért is szeretem ezt a márkát, mert Vanessa mindig visszahoz akár nagyon régi színeket is ha sokan kérik, az Insta oldalán is minden restock előtt megkérdezi, hogy ki mit szeretne viszont látni, szóval big respect ezért a hozzáállásért! Már csak egy régebbi árnyalatért epekedem, az As Above, So Below-ért, hátha megint szerencsém lesz egy váratlan visszatéréssel :)
2 vastagabb vagy 3 vékony rétegben ajánlom, nem szárad túl érdesre, mert picik a glitterek, de azért egy vastagabb réteg fedőlakk nem árt. 



UNEARTHLY WHISPER
Ici-picit hideg tónusú középszürke crelly alap narancs-vörös shimmerrel.
Nem csíkozódik, könnyű felkenni, 2 rétegben fedett.


A You Know Nothing, Jon Snow-val hasonlítottam össze a lenti képen, itt látszik az UW kékes tónusa, míg a Jon Snow melegebb, barnásabb szürke, világosabb is, illetve a shimmer rózsaszín benne. Nekem az Unearthly Whisper sokkal jobban tetszik (fedni is jobban fed 1 réteggel).



WINTER MORNING
És akkor jöjjön az exclusive duo egyik tagja. Akárcsak az In This Twilight, ez sem épül fel 100%-ban, mert tele van irizáló glitterekkel, amik ugye árnyékban/szórt fényben tökéletesen fednek (lásd lenti kép), de direkt fényben viszont átlátszódnak (fenti kép). Szóval erre mindenképpen számítani kell, de szerintem 3 rétegben még direkt fényben nézve is mutatós, éteri hatást kelt. Persze fedőlakként is lehet használni, én a Darkness és az Unearthly Whisper fölé kentem 1 rétegben. A kékes irizáló glitterek mellett még kék shimmer pelyhecskék is vannak az egyébként halvány, búzavirágkék jelly alapban. Fedőlakk legalább 2 réteg kell rá. 



WINTER TWILIGHT
Ebben a lakkban is vannak irizáló glitterek (narancsos-vöröses árnyalatban) meg kékes-lilás shimmer pelyhek, de ennek azért jobban fed az alapja, így 3 vékony rétegben tökéletes volt. Maga az alapszín egy melegebb lila jelly.
Fedőlakk kell rá bőven.


Az exclusive duo nagy hátránya, hogy tényleg csak duóként lehet megvenni, mind a két lakkot egyszerre. Nekem a Winter Morning jobban tetszik/különlegesebbnek érzem, de szerintem sokakat visszarettent ez a kettőt egyszerre politika.

Jelenleg mind a 4 lakk elérhető a Color4Nails-nél, de javaslom, hogy akinek tetszik a Cecaelia vagy az Uneartly Whisper, az még most csapjon le rájuk, mert nem hiszem, hogy lesz belőlük még egyszer restock.

Meg szeretném még említeni, hogy hamarosan a Nailland-nél is elérhető lesz a márka, a szállítmányt február 3. hetére várják, a webshopban már most is nézegetni lehet, hogy mely árnyalatok lesznek kaphatóak, úgyhogy számomra ez hatalmas nagy hír, borzasztóan örülök, hogy végre kishazánkban is kapható lesz az egyik kedvenc körömlakk márkám :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése