szombat, február 25, 2017

NCLA | swatch + nail art

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Ismét egy NCLA lakkos bejegyzés következik, swatchokkal és manikűrökkel. Úgy terveztem, hogy tavaszias lesz a mai hangulat, ezt többnyire sikerült is betartanom :)


NCLA - Gemini
A márkának nemrég kijött egy horoszkópra épülő kollekciója, mivel én ikrek vagyok, ezért természetesen a Gemini lakkot kaptam, ami egy hideg tónusú pasztell sárga krém lakk. Sárgánál mindig gond a fedés, így ennél sem lepődtem meg, hogy még a 3 réteg ellenére is (természetes fényben) egy ici-picit/vállalhatóan foltos maradt.


A Gemini-re készítettem egy egyszerű virágmintát, a kék, sárga és a fekete színkombinációja mellett döntöttem, ezért a halvány kék Crush On The Lifeguard és a teal holo Drop Of Teal lakkokkal készítettem el a virágokat. A sárga pöttyöket a 2" Above The Knee, Yeah Right lakkal festettem fel, illetve fekete akril festékkel körvonalaztam.


NCLA - 2" Above The Knee, Yeah Right
Tojássárgája szín, ami szerintem az egyik legmegosztóbb árnyalat. Nekem a bőrszínemhez nem illik, így max csak díszítésként, más színekkel kombinálva fogom hordani.
Elég sűrű a formulája, így mondjuk 2 rétegben fed. A száradás végére egy picit sötétebbre/narancsosabbra vált a színe.


NCLA - Drop Of Teal
Közép teal lineáris holo. Nem túl élénk szín, persze napfényben a holo miatt élénkebbnek hat. Két rétegben használtam, ami fedett is, de már-már úgy éreztem, hogy kellene még rá egy harmadik réteg is, nem tudom miért :D


Ezt a manikűrt nagyon szerettem, 4 napig hordtam. Az inspirációt EZ a kép szolgáltatta. A zöld lakknak a These Grades Are Just a Jumping Off Point a neve, a kis pozsgásokat akril festékkel festettem meg. Alapnak a Nudes Volume I.-t használtam, de csak 1 rétegben, mert akkor még úgy terveztem, hogy nem lesz kitöltetlen rész, de végül így hagytam, hogy legyen benne egy kis "negative space".


NCLA - These Grades Are Just a Jumping Off Point
Csodás sötétzöld, se nem túl meleg se nem túl hideg tónussal, illetve bizonyos fényviszonynál kicsit átmehet enyhén hideg tónusba.
Szuperül fed, 2 réteget használtam, nem színezte el a körmöm.



Hát igen, a kalligráfiám sosem volt híres, ráadásul még abból is kis gyakorlatból is kiestem amim volt :D de azért távolabbról nézve teljesen vállalhatónak tűnt :D Az inspirációt egy táska adta, amit a Forever21-nél láttam. Alapnak a Pink Lemonade-et használtam, a minta pedig akril festékkel készült.


NCLA - Pink Lemonade
Nagyon furi halvány pink, tényleg olyan színe van, mint a pink limonádénak, van benne egyfajta citromos árnyalat (hangozzon ez akármennyire furinak is). A képek viszont nem a legszínhűbbek, pedig a swatchokat direkt természetes fényben fotóztam (már amennyire tudtam ebben a gyér szürke téli fényben).
3 normál rétegben fed.


Végül pedig egy nagyon egyszerű drag marble készült a Pink Lemonade és a Crush On The Lifeguard párossal, imádtam ezt a színkombinációt.


Még legalább egy folytatása lesz ennek a swatch + nail art sorozatnak, akkor pedig nyárias, sellő, trópusi mintákkal készülök. Jajj már alig várom :D

NCLA lakkok elérhetőek közvetlenül a hivatalos honlapon, de több stockistnál is fellelhetőek - teljes listát sajnos nem találtam, de a holografikus lakkok pl. a Nailmail-nél is megvásárolhatóak. Stockist még (amit most hirtelen találtam): Harlow &Co., Pshiiit Boutique, Color4Nails, Mei Mei's Signatures.



1 megjegyzés:

  1. Na ez a tojássárga, hát ez tényleg tojásszín, brr. A nail artok gyönyörűek, egyik szebb, mint a másik, de azért a halványsárga alapon virágos, az fantasztikus. A pasztell árnyalatok is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés