kedd, október 07, 2014

Lakkteszt | Zoya - Hazel


Egy nagyon szép fólia hatású lakkal térek vissza a kis pihi után. Én még féláron vettem, de most is akciós csak épp nem 50%-os. Azt hittem, hogy teljesen kék lesz, mert a swatchokon teljesen kéknek látszott, de élőben az üveg inkább zöld mint kék ezért el is szomorodtam kicsit, mert bár szeretem a zöldet, de most kék lakkot akartam venni. A névválasztás az üveg alapján érthető is, hiszen a neve Hazel, tehát egy aranypettyes zöldre kell számítani.


Igen ám, de felkenve az esetek többségében mégis a kék érvényesül jobban. Persze bizonyos fényviszonyokban meg inkább zöld. Szóval pont olyan változékony és behatárolhatatlan amilyennek egy ilyen árkategóriás lakkot szeretek. Szerintem csodaszép ez a lakk, már maga a színe nagyon különleges a kis arany "pettyekkel" (ami egyébként a körmökön is érvényesül), illetve csodás krómos (fólia) hatása van. A lakk az Irresistible kollekció része egyébként, ahonnan még nagyon tetszik a Kerry és a Tinsley, bár a Tinsley-től félek, hogy túl rózsaszín lenne nekem.
A lakk minőségére nincs panasz, két rétegben fedett, gyorsan száradt és fedőlakkra sincs szükség, mert a fólia hatás gondoskodik a tündöklésről, de ha mégis kennénk rá akkor sem befolyásolná a krómos hatást.
Tehát nagyon meg vagyok vele elégedve, télen-nyáron hordani fogom.









Hogy tetszik?

5 megjegyzés:

  1. Ez az a lakk, amit soha nem vettem volna meg, ha csak az üvegben látom. Viszont a körmeiden nagyon bejön *.*

    VálaszTörlés
  2. Hát, nekem jobban bejön üvegben :) De felkenve is szép, csak én nem hordanám :D

    VálaszTörlés
  3. Nem az én színem, de nagyon tetszik a körmeiden! :)
    Ezek a pettyek meg olyasmik szerintem, mint amik a CG Gossip Over Gimlets, meg Stike Up A Cosmo árnyalatában van, nem?

    VálaszTörlés
  4. Nekem is jobban tetszik az üvegben. Felkenve nem érvényesül az arany annyira!

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez tényleg olyan lakk, ami teljesen más felkenve :) Nagyon szép!!

    VálaszTörlés