csütörtök, október 09, 2014

4 Weeks of Halloween | American Horror Story


Már említettem, hogy a tavalyi évhez hasonlóan idén is tervezek valami sorozat szerűt Halloween-re. Tavaly horror klasszikusokból inspirálódtam, most pedig horror sorozatokból fogok. Kicsit meg vagyok késve így 9-én az első heti alkotással, de már beosztottam magamnak a naptárban és így is viszonylag jól ki fog jönni a 4 manikűr.
Mivel tegnap este volt az American Horror Story 4. évadának első része, ezért kézenfekvő volt, hogy ma ezt a sorozatot választom. Sajnos még nem sikerült megnézni az 1. részt, de ma este felirattal vagy anélkül, de megtekintésre kerül :D
Mivel a hüvelyk ujjammal mindig gondban vagyok a kompozíció kialakításakor (a képekre nem fér rá értelmesen), ezért oda került a sorozat neve. A többi 4 körmömön pedig a 4 évadot jelenítettem meg, időrendben: Murder House, Asylum, Coven és Freakshow. Mivel maga a 4. évad még nem igazán szolgálhatott inspirációul ezért az egyik plakátot jelenítettem meg a körmeimen. Az 1. évadot a fürdőkádas jelenet inspirálta, az Asylumnál Mary Eunice nővér inspirált, míg a boszis évadnál a máglyahalál.
Azért szeretem ezt a sorozatot, mert ez egy antológia, tehát minden évadban más történetet mesélnek el nagyjából ugyanazokkal a színészekkel, így nagyon ügyesen elkerülik azt a kifulladást, ellaposodást amit egyre több sorozatnál tapasztalok (az Odaát - Supernatural - áll az élen ebben a kategóriában). A témaválaszték gyakorlatilag végtelen, így remélem még sok-sok évadon keresztül borzongat majd minket az American Horror Story :) 


Vegyesen használtam körömlakkokat és akril festéket, a végén pedig matt fedőlakkot kapott az egész. Akik nem egy nagy horror fan-ok azoknak ez a hónap nem lesz túl felemelő, bár tervezek haul bejegyzést, lakkteszteket, sminket, és normális nail artot is, illetve nem csak horror sorozat témájú Halloween manikat, szóval azért majd lehet válogatni :) 





Hogy tetszik? Nézitek a sorozatot?

8 megjegyzés:

  1. Jaaj de nagyon fantasztikus lett! Én még csak most kezdtem el nézni a sorozatot és eddig még csak az első évaddal végeztem, de jön a többi is! Nagyon jó ötletnek tartom ezt a manikűrt és ügyesen meg is jelenítetted a lényeget a sorozatból! Szóval gratula, én imádom! (:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szerettem volna nézni. Bele is kezdtem a negyedik évad első részébe...hát azt hiszem,hogy nem nekem való :D

    VálaszTörlés
  3. Nagy horrorrajngó vagyok, bár az utóbbi időben elmaradtam vele, mert a párom nem szereti, így ezt a sorozatot sem ismerem (igaz, amúgy sem vagyok sorozatnéző). De mindettől függetlenül nagyon tetszik a manikűr!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, főleg a felirat!

    VálaszTörlés
  5. Uhh ez nagyon durva!!! *.*
    Épp most jött velem szembe we heart it-on. :D

    VálaszTörlés
  6. Úúúh, én megnéztem már az első részt, és már most I-MÁ-DOM! Eddig nekem az Asylum jött be a legjobban, a Coven kicsit lapos volt nekem. A mostani (persze ebből az egy részből ítélve), de nagyon ütős lesz szerintem. És egy véleményen vagyok veled a Supernaturalról. Borzalmas meddig húzzák már, és mennyire unalmas. Nem is tudom miért nézem még.

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett. :) Nekem még csak most fog jönni a harmadik évad... :D

    VálaszTörlés