vasárnap, október 19, 2014

I Need Inspiration! #63

Grunge, de mégis csajos. Kár, hogy nincs alakom az ilyen skater szoknyákhoz, egyébként nagyon tetszenének, még egy ilyen bőr verziót is bevállalnék szemrebbenés nélkül.


Szuperül kidolgozott bogaras mani. Nagyon tetszik így körmön, de az élő verziótól irtózom :D

"The interior of a girl in love." Nagyon ötletes! :)

Imádom az ilyen messy, editorial jellegű sminkeket, ezekkel a metál színekkel pedig még inkább szeretem <3

Kedvenc kövem az opál, így ezeket a gyűrűket is elfogadnám mind egy szálig. A kedvencem a gyűrűs ujjon lévő, kisebb köves csoda.

Csontos karkötők. Imádoooom!

Na ezen a képen a kisujjon lévő "nail helmet"-et kell figyelni, szerintem szuper jó ötlet! :D Egyébként @fangophilia készíti őket. Jópár őrült, de hihetetlenül ötletes dolog van az instagram oldalán, csekkoljátok le!

Régen ki nem állhattam a vállon, felkaron lévő tetkókat (valószínűleg a 90-es évek és a tipikus delfines/nonfiguratív tetoválások a hibásak ezért :D), de mostanában egyre jobban tetszenek (mármint nem a delfines tetkók :D). Még nincs tetoválásom, de nagyon régen szeretnék egyet (kettőt, hármat :D) de nem akarom elkapkodni a dolgot és valami olyat szeretnék aminek jelentése is van a számomra és amit én rajzolok meg. Na a lényeg, hogy mostanában viszont nagyon tetszenek a vállon/felkaron lévő tetkók, mint ami a képen van. Na nem a minta a lényeg, mert az mondjuk annyira nem jön be, csak az elhelyezkedése...szóval értitek :D Ráadásul teljesen munkahely barát, már egy rövid ujjú felső is eltakarja a maradi főnökök szeme elől :D

És hogy a héten se maradjon ki valami geometrikus és/vagy fekete-fehér... Nagyon jó ez a kristályra hajazó nail art!

Idén már nem divat a faragás :D Amúgy szerintem baromi jól néznek ki, és sokkal jobban illenek egy modernebb környezetbe, bútorozás mellé mint a sima faragott lámpások. Én egy kis glittert is szórnék rájuk a biztonság kedvéért :D

3 megjegyzés:

  1. A szoknyás szett, a harmadik kép és a glam rock dísztökök a kedvenceim. :D

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a fekete - szegecses tök!!!

    VálaszTörlés
  3. A bőrszoknyás szettet így ahogyan van elfogadnám, nagyon tetszik. Aztán a "nail helmet", egyszerűen nagyon szeretem az egyedi ékszereket. (-: És a harmadik kép.. Mindent kifejez.

    VálaszTörlés