csütörtök, november 23, 2017

ILNP | Winter 2017

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Holnap válik előrendelhetővé az ILNP téli illetve karácsonyi kollekciója, összesen 12 új árnyalat érkezik különböző finishekkel. Összehasonlító képeket is készítettem, nyilván nekem nincs meg a létező összes ILNP lakk, de amihez találtam hasonlót, vagy úgy gondoltam jó kiindulási alap lehet a színbesoroláshoz, ott készítettem összehasonlítást. A Holiday 2017 kollekcióról ITT találjátok a bejegyzést.


AVALANCHE
Ezüst mikropelyhekből és holo csillámból álló lakk.
2 réteg.



COUNTDOWN
Pezsgő/fakó arany lineáris holo arany mikropelyhekkel, amiktől egy nagyon enyhe metálos hatást is kap a lakk.
2 réteg.



SOFT FOCUS
Enyhén rózsás tónusú pezsgő/nude lineáris holo.
2-3 réteg.



ON THE ROCKS
Hideg, nagyon enyhén lilás tónusú középbarna alap, metálos pelyhekkel és holo pelyhekkel.
2-3 réteg.



ROUGE
Bogyós pink jelly alap, de az arany-vörös-pink shimmer pelyhektől viszonylag meleg, már-már vöröses lesz az összkép. Az extra csillogást holo pelyhek szolgáltatják.
2-3 réteg.



SALEM
Fekete jelly alap vörös-lila-pink-zöld shimmer pelyhekkel.
3 réteg.


Innen a kedvencem a Salem, On The Rocks és a Rouge.

A lakkok tehát holnaptól előrendelhetőek az ILNP honlapján vagy a stockistoknál, mint pl. a Nailland (ahol holnap este 8-tól november 30. délután 4 óráig 10% kedvezménnyel rendelhetőek elő).


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése