szombat, szeptember 24, 2016

NAIL ART | A megunhatatlan ametiszt

ENGLISH version

 Hosszú kihagyás után végre ismét van szabadkezes nail art a blogon: mert sok képet készítettem, volt időm bejegyzést írni és imádom ezt a manikűrt.
Persze folyamatosan készültek eddig is a freehand alkotások, de idő hiányában csak Instagramon osztottam meg 1-2 képet az adott nail artról, de most minden adott volt egy blog bejegyzéshez.

Nagyon szeretek kristályokat/ásványokat festeni a körmömre (az eddigi kedvenceimről lent lesz majd egy kis emlékeztető kollázs), ametisztes manikűrt pedig már többször is készítettem.


Fekete alapra festettem meg akril festékkel az ametiszt kristályokat, majd a Bundle Monster Freedom Ring ezüst lakkal kialakítottam a körömágynál a ruffian félholdat, fekete akril festékkel és ezüst szegecsekkel díszítettem, hogy olyan ezüst ékszer hatása legyen. Kentem rá egy réteg Seche Vite-t, de utána az ametisztes résztől lefelé lemattítottam az egészet.
Nagyon tetszik a végeredmény, és szerintem negative space-ként (a fekete háttér helyett) is szuperül mutatna egyébként.



Mit szóltok hozzá? :)

10 megjegyzés:

  1. Eszméletlenül gyönyörű lett! Valóban megállja ékszerként is a helyét :)

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet betelni az ásványos manikűrjeiddel, ez is mesés lett! *.*

    VálaszTörlés
  3. Ametisztből (is) verhetetlen vagy, gyönyör. :) Bár nem szabadkézi, de a lila kristályos nyomdás manikűröd nagy kedvencem volt még, ill. nagyon fura látni a rövidebb körmöket nálad. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez már művészet! Ismét egy olyan munkád, ami nemcsak lenyűgözően szép de elegáns is egyszerre. Nagyon várom a következő alkotásaidat!
    ilda_bp

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosan szép díszítés, bámulatra méltó! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Tényleg olyan, mint egy ékszer minden körmödön. (-:

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett!!!!!:) Olyan jó lenne, ha több ilyen bejegyzés lenne a "swatchrobot" üzemmód helyett!:) Nagyon tehetséges vagy és az egyik legjobb nailart-os, akit követek!:)

    VálaszTörlés
  8. Hú de szépek!! Az összes!! A végén tátva maradt a szám, csodálatosak!

    VálaszTörlés