kedd, június 14, 2016

Új Avon Gel Shine lakkok + fedőlakk

ENGLISH version

 Gondolom már mindenki hallott róla, hogy az Avon (eddig is nagyon jól működő) gél hatású lakkjai megújultak és új színekkel is bővült a kínálat. Csak megerősíteni tudom a más sokak által elmondott tényt: szuper a minőségük!
Három árnyalatot választottam ki magamnak a hat új szín közül, illetve az új Gel Shine fedőlakkot is volt szerencsém kipróbálni.


CITRONIZED
Valószínűleg nem mindenkinek imponáló ez a kislibafos zöld lakk, nekem viszont az egyik kedvencem az új árnyalatok (meg a régiek) közül :D A neve ellenére én inkább sorolnám a zöldhöz, bár tény és való, hogy a sárga és a zöld között van a színe, hol ez, hol az érvényesül benne jobban. Nem annyira élénk, mint amire a képek alapján számítottam.
Két normál réteg kel belőle, szépen terül, se nem túl folyós se nem túl sűrű, tényleg nagyon jó a formulája, ráadásul önmagában is szuper fényes. (A képeken azonban a Gel Finish fedőlakkal látjátok.)



EMERALD CITY
A fotózhatatlan zöldek egyike. Igazából már leírni is nehéz  színét, a neve segít egy kicsit, a hidegebb smaragd zöld talán megfelelő jelző lehet rá, de egy pici teal is van benne, meg hát természetesen ez is nagyon fényviszony függő.
Már egy, azaz 1 rétegben is fed, a képeken 2 rétegben látjátok, a Gel Shine fedőlakkal.
A magas pigmentáltság mellé viszont természetesen jön a feketeleves is, ugyanis a körmöt és lemosáskor a bőrt is megfogja. A köröm nem érdekel túlságosan, de lemosáskor nagyon óvatosan kell vele bánni, vagy lehúzható alapot kell kenni alá.



RAIN WASHED
Ebből a színből szerintem már mindenkinek elege lehet :D, ugyanis a legtöbb blogger ezt a színt választotta ki, és hát nem hiába, tényleg nagyon szép. A legtöbb helyen kéknek van írva, rajtam (és az üvegben is) határozottan lilás, periwinkle szín, de egy nagyon halvány verzióban.
Erre voltam a legkíváncsibb, hogy mit tud, és ezt is ki lehet hozni 2 rétegből. Rövidebb körmön nagyon könnyen, hosszabban már kicsit vastagabb rétegekkel, de kettőből megoldható csíkmentesen.


A fedőlakkról megegyezik a véleményes sok más bloggerével: nagyon fényesre szárad, de lassan. Legalábbis akik gyorsszárító fedőlakkhoz vannak szokva azok hamar a kukába fogják hajítani.
Tesztelgettem egy kicsit, 7 perccel a felkenés után már tapintásra száraz, nem látszik meg rajta az ujjlenyomat, de a körmömet még simán bele tudtam nyomni. Olyan 25-30 perc kell amíg kopogósra, vagy legalábbis biztonságosra szárad. A tartóssága sem túl nagy, a 3. napon az egyik körmömön már megpattant. A nyomdát is elkente, néha magát a lakkot is felszedi, ezért viszonylag sokat kell kennem belőle, hogy biztonságosan lehessen használni. Swatcholásra el fogom tudni kenni, de rendes fedőlakként biztosan nem fogom használni.

Mivel a három szín szerintem baromi jól néz ki együtt, ezért készítettem egy egyszerű nail artot velük. A zöldbe kentem még egy kis rezes akril festéket is.


Mit szóltok a lakkokhoz?
Próbáltátok már az új formulát?

6 megjegyzés:

  1. Még nem, de csak jól olvastam róluk mindenkinél. A fedőlakk meg nem való nekem, ha keni a nyomdát, 30 perc alatt meg amelyik fedőlakk nem szárad meg, az kuka. Nagyon a SV-hez vagyok szokva.

    VálaszTörlés
  2. Mármint jóT olvastam mindenkinél. De tök idegesítő, hogy mire megvettem volna a Desire-t, meg az Aqua Verve színt, nincs a katalógusban. Meg hát a tanácsadónő rendszer.

    VálaszTörlés
  3. Ó az a minta a végén! *.*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a manikűröd! Én az első két lakkért vagyok nagyon oda, szerintem kívánságlistás lesz mindkettő. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a Rain Washed jön be leginkább, a cirtonized szerintem egy az egyben olyan, mint az essence c&g lol árnyalata, ami nekem megvan, így nem látom szükségét a citronizednek.

    VálaszTörlés
  6. Én pont ellenkezőleg tapasztaltam, de lehet hogy ez az extra mini körmökkel van így :) A fedőlakk szuper gyorsan száradt, lefekvés előtt közvetlen lakkozva sem lett párnanyomatos, és valóban nagyon szép fényes. Viszont a lakkok egy nap után lepattogtak, nagyon sajnáltam :(((

    VálaszTörlés