csütörtök, június 16, 2016

KBShimmer | Summer 2016 válogatás + nail art

ENGLISH version

A Harlow&Co. Katie-je felkeresett pár hete, hogy lenne-e kedvem tesztelni a KBShimmer 2016-os nyári kollekcióját. Mind a 12 színt nem mertem bevállalni, így is alig győzöm a lakkfotózást, de azért a kedvenc 5 színemnek ne bírtam ellenállni, így ma őket mutatom meg, plusz egy nail art is lesz a bejegyzés végén.
A KBShimmer kedves márka a számomra, a lakkok minőségével eddig sosem volt gondom, ráadásul mindig van legalább 3-4 szín kollekciónként ami nagyon tetszik. A mostani kollekcióban nagyon vegyes a finish felhozatal, glitteres-crellys, krém, shimmer, holo és metál-holo lakkok közül válogathatunk.

Katie volt olyan kedves, hogy biztosított számotokra egy 10%-os kódot is, amit KBShimmer termékekre tudtok igénybe venni. A kód LEXA10   :)))
Az összes KBShimmer terméket ITT találjátok.


READY FOR A GOOD LIME
Jó fedéssel rendelkező pasztell neon színt találni nagyon nehéz, de ez a lakk egyszerűen csodás! 2 normál réteget használtam, az állaga krémes, nagyon könnyű vele lakkozni. A márka krém lakkjairól eddig csak jókat hallottam, és most már én is csak megerősíteni tudom ezt.
A színe az a "tipikus" nyári lime zöld, de tényleg pasztell neon verzióban, tehát nem az a full neon, amit én egyébként nem is szeretek különösebben. A színe szinte teljesen megegyezik a China Glaze idei nyári Lime After Lime lakkjával, de a KBS egy picit világosabb/pasztellesebb.
Ez a pasztell neon jelző azért ne tévesszen meg senkit, ez is tud világítani a körmünkön és kb. 3-4 árnyalattal sötétebb bőrszínt eredményezni :D Nekem nagyon tetszik, ráadásul a formulája jobb is mint az előbb említett CG-nek (az sem rossz egyébként, majd lesz valamikor róla bejegyzés, mellesleg kb. 1 héttel a Katie-s felkeresés előtt vettem meg :S :D).



GOOD REEF!
Ez a lakk elvileg pink-korall pasztell-neon, de rajtam teljesen bugyirózsaszín :( Sajnos a pinkbe hajló korallok mind a komplett rózsaszín oldalukat mutatják rajtam. Ami közelebb hozza hozzám az a sok-sok kékes lilás irizáló mikropehely. A lakk finishe crelly, de sajnos nagyon gyengén pigmentált - ami egy részről érthető, mert csak így látszanak a mikropelyhek, de ebből kellett 3 vastagabb réteg, hogy ne legyen foltos, sőt gyakorlatlanabb lakkozóknak még a 4 réteg is esélyes...



ONE NIGHT SAND
Rosegold metál-holo. Gyanítom kb. ugyanilyen lehet az ILNP Juliet-je, de az nincs mg nekem, így nem tudom összehasonlítani őket, de az eddig látott képek alapján nagyon hasonlóak lehetnek.
Színezett jelly alap, ezüst pelyhek és holo alkotják, a pigmentáltsága olyan mint az újabb (színes) ILNP metál-holo lakkjainak, tehát a 2 és a 3 réteg határán van. A képeken 2 rétegben látjátok, ami élőben el is ment, de némelyik fotón azért látszik, hogy mintha picit foltos lenne itt-ott, úgyhogy inkább 3 réteget ajánlok.
A színe se nem túl pink se nem túl barack/narancs, de összességében inkább a barackos színvilág felé húz, nem pedig a rózsaszín felé. Nagyon szép egyébként, akár nude-nak is tökéletes, persze csak azoknak akik szeretik a feltűnést.



THAT'S NUDE TO ME
És akkor egy valóban nude lakk következik. Rózsás, már-már mályvás az alapszíne, tehát nem a bézs/barack nude vonalat képviseli, hanem a rózsaszínest. Így viszont sápasztani szerintem senkit nem fog, nagyon szép, finom, elegáns árnyalat. közepes erősségű lineár holo van benne, és mintha nagyon apró aranyló valamik is lennének benne, de lehet ezt csak odaképzelem :D
Egy picit folyós az állaga, 1 normál és 1 vastag rétegben használtam.



ALONG FOR THE TIDE
Királykék alap, szórt holo és rengeteg pink-lila-kék irizáló mikropehely, amik sokkal jobban érvényesülnek élőben, mint a képeimen, de tudjátok, már meséltem erről, hogy ha ilyen nagyon kék lakkot fotózok, akkor a fényképezőgép átszínezi ezeket a pici részecskéket kékké :S Azért a makró képen látszanak picit. Ez is inkább folyósabb, "jelly-sebb", így 3 vékony réteget ajánlok.


Tehát mégegyszer, a KBShimmer termékek ITT találhatóak, a LEXA10 kóddal pedig 10% kedvezményt kaptok :)))

A nail arthoz pedig a lime zöld kivételével az összes többi lakkot felhasználtam. Valami nyári, de kicsit minimal jellegű manikűrt szerettem volna. A minimal részében nem vagyok biztos, de nyárinak nagyon nyári :D
I-M-Á-D-O-M ezt a 4 színt együtt, de a kéket kicserélve a lime-mal is jól nézne ki szerintem.
Teljesen szabadkézzel készült.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése