csütörtök, május 12, 2016

BPS nyomdalakk teszt

ENGLISH version

 Ismét egy nyomdalakkot hoztam a Born Pretty Store-tól, mégpedig egy sötétzöldet. Az üveg HATALMAS, a legnagyobb üveg amit eddig láttam, de egyébként nagyon tetszik, teljesen szögletes.
A honlapon 15ml űrtartalom van megjelölve, az üvegen viszont 18ml, én inkább az utóbbi felé hajlok, mert bár vastag az üveg fala, mégis annyira gigantikus, hogy szerintem inkább 18ml a helytálló.
A vastag üvegfal a lakkot is kivilágosítja, a körömre nyomdázva sokkal sötétebb lesz mint az üvegben (a makró képen nem színhelyes, annál sokkal sötétebb, de a vaku kivilágosította). A következő két képen a legszínhűb.


Feketére is tökéletesen nyomdáz, bár sok értelmét ennek nem látom, mert annyira sötét. Főként levelek nyomdázásához fogom használni, ebben a bejegyzésben is egy szép levélmintázatot választottam a BPS egyik nyomdalemezéről (BP-19), alapnak pedig az ILNP Sweet Pea-t használtam. Hibátlanul nyomdáz egyébként, nagyon meg vagyok vele elégedve.


Kellően sűrű, a lapított de nem túl széles ecsettel nagyon könnyű eloszlatni a lemezen. Nagyon kevés mennyiség kell belőle (kb. Mundo mennyiség). Egyáltalán nem büdös (legalábbis szerintem), mintha egy kicsit illatosítva is lenne, úgyhogy már csak e miatt is jobban szeretem mint a Mundo nyomdalakkjait. Az ára viszont ennek is elég magas, bár azért nem annyira, mint a legutóbb bemutatott $11-os nyomdalakk. Ez teljes áron $8.43-ba kerül, javaslom kivárni míg leakciózzák (ugyanebből a márkából más színek most akciósak $6-$7-ért).


Ezt a nyomdalakkot ITT tudjátok megrendelni, a Dark Green színt válasszátok ki a legördülő menüből. 
A CSBQ10 kóddal 10% kedvezményt kaptok a teljes árú termékek árából.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mani! Hát igen, a lakk remek, de van olcsóbb nyomdalakk is.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, pontos minta, élénk szín, de igen, elég drága sajnos. Szerintem aránytalanul, pl. a lemezeikhez viszonyítva.

    VálaszTörlés