csütörtök, augusztus 14, 2014

Makeup Diary #5


Mára egy sminkkel készültem, ami egy kicsit vadabb lett, tehát nem olyasmi amit utcára (vagy bárhová :D) hordanék, de jól elszórakoztam vele. Az ilyen bátrabb kreációknál ki tudok kísérletezni olyan színkombinációkat amit esetleg reggel a nagy sietésben eszembe sem jutna összepárosítani.

Nekem nagyon tetszik a narancsos korall, az aranyló pasztell sárga és a méregzöld hármasa és egy lebutított, hordhatóbb verzióval tuti meg fogok próbálkozni amíg tart a nyár. Egyébként megint az ebayes 120-as palettát használtam, illetve a zöld elmélyítéséhez egy Rimmel négyest. Szemhájalapozót, majd fehér szemceruzát dolgoztam el először a szemhéjamon, hogy a színek élénkebbek legyenek.



Mivel ez megint egy szemhangsúlyos smink lett ezért a számat ismét egy "my lips but better" rúzzsal színeztem. Egyébként már készítettem egy szájhangsúlyos sminket is (a változatosság kedvéért :D), hamarosan azt is megmutatom :)



Felhasznált termékek:

Maybelline Affinitone - 14 Creamy Beige
Uma Fixing Compact Powder
W7 Honolulu Bronzer
Makeup Revolution Vivid Baked Blush - Loved Me The Best
Miss Rose Compact Sun Powder 01
Uma Eyeshadow Base
Bourjois UNE Skin-glow pencil G01
Essence Kajal Pencil 04 White
Lovely Pump Up mascara - Black
Ebay 120 színű paletta
Rimmel Glam'eyes 024 Green Sapphire
Avon lipstick - Iced Coffee


Hogy tetszik?
Hordanátok egy ennyire vad sminket? :D

6 megjegyzés:

  1. Fantasztikus a színek harmóniája, és lazán hordanék ilyet hétköznap is :P Vagyok ehhez elég extrém emberke XD

    VálaszTörlés
  2. Uhh nagyon jók együtt ezek a színek *.* Ügyes smink :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, talán valami kiruccanásra bevállalnám! Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  4. Tejóég, elállt a lélegzetem! *-* Ez gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép nyári smink :) Egy tarka ruhához nagyszerűen menne :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a kommenteket! :) Örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés