kedd, augusztus 05, 2014

Lakkteszt | A-England - Dancing with Nureyev


Első A-England a blogon! :)
Bár csak jókat hallottam a márkáról, eddig nem nagyon akaródzott vennem egyet sem közülük. Szépek, szépek, de nem az a szívfájdítóan KELL kategória...legalábbis számomra. A Nailland-nél elérhető árnyalatok közül csupán a Dancing with Nureyev, a Saint George és a Sleeping Palace mozgatta meg a fantáziámat. A vásárlást is ilyen sorrendben fogom véghezvinni (mert azért azt a másik két színt is be kell szereznem :P). Megint rengeteg képpel készültem, már nem is próbálom visszafogni magam :D


A lakknak nagyon sok arca van (ezért is a csillió kép...na meg mert csodaszép :D), az acélkéktől kezdve a kék alapon szivárványos holon át az ezüstös lilás kékig. Ha meg kéne határozni a színét akkor én acélkéket mondanék rá, mert legtöbbször olyan. Első ránézésre őszi lakk, még második ránézésre is, de amikor jártam-keltem a házban/udvaron és próbáltam megörökíteni minden fényviszonyban akkor már kezdtem elveszíteni a határozottságomat, mert a holo egyértelműen a nyarat juttatja eszembe, viszont árnyékban amikor a lakk ezüstösebb, fakóbb ("pasztellesebb") lett akkor akár tavaszra is el tudtam volna képzelni a körmeimre.



A formulája szuper, pont annyira folyékony amennyire szeretném , és egy rétegben is elég jól fed, persze azért kell a kettő. Szerintem majd nyomdázni is szépen lehet vele, bár még nem próbáltam. Gyorsan szárad, fényesre. Teljesen meg vagyok vele elégedve. Nem is dumálok tovább, nézegessétek a képeket. Van ami napsütésben, árnyékban, félárnyékban, lámpánál készült, próbáltam minél több fényviszonyban bemutatni.

















Melyik A-England lakk tetszik nektek a legjobban?

7 megjegyzés:

  1. ah nagyon szép ez a lakk. már el is felejtettem,hogy felkéne kennem megint.
    anno amiket megvettem a st george volt,dragon mindkettő nagy kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Ez :) A többi felsorolt annyira nem tetszik, ez a kedvencem, középszín és nagyon holos.

    VálaszTörlés
  3. Végre a képeid alapján azt kell mondanom,hogy tetszik ez a lakk. :) Eddig csupa olyan fotókat mutattak,ahol semmitmondó szín volt látható.

    VálaszTörlés
  4. Mdollas Nails: Akkor hajrá, én már 2x is felkentem mióta megvettem :)
    Audrey80: Igen, szerintem is ez a legszebb, nagyon különleges. De a Saint George meg olyan mély, plusz a zöld az egyik kedvenc színem :)
    T. Andi: Örülök, hogy tetszik :) Próbálom a lakkokat minél több fényviszonyban megmutatni, illetve a legszínhűbb képeket készíteni. Van amikor jobban sikerül, van amikor kevésbé, plusz mindig leírom, hogy valójában én milyennek látom.

    VálaszTörlés
  5. Hű ez nagyon szép! Én örülök a sok képnek, így minél több "arcát" láthatjuk egy-egy lakknak.:)

    VálaszTörlés
  6. szerintem is az egyik legkülönlegesebb A-England lakk, én is nagyon szeretem. másik nálam a Sleeping Palace, ezekhez hasonlót más márkánál még nem láttam... :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lakk, mint mindegyik más is e márkától :) Én is szeretnék majd idővel a birtokomban tudni egyet! :)

    VálaszTörlés