vasárnap, augusztus 17, 2014

Augusztusi kihívás | Kairó


Kései bejegyzés, de ha már egyszer megígértem magamnak, hogy ezt a kihívást maradéktalanul és időben végrehajtom, akkor nincs mese. Olyan fél 2 körül kényelmesen hátradőltem a székemben, inspirációs bejegyzés pipa, nail club beidőzítve...semmi dolgom mára. Megnyitom szépen a Bloglovint, hát nem szembe jöttek velem a Kairós bejegyzések? :D Mivel a Las Vegas-os témával egyetemben kedvenc város volt a kihíváson belül ezért azonnal nekiláttam kigondolni a koncepciót. Gyerekkoromban nagyon nagy Egyiptom rajongó voltam, főként a múmiák érdekeltek (emlékeztek, voltak azok a múmiás műsorok talán a Spektrumon?...na azokat imádtam) meg úgy egyáltalán az ókori egyiptomi kultúra is ámulatba ejtett, tehát az inspiráció adott volt. Egy ideig elgondolkodtam, hogy magát a várost teszem középpontba, de áhh...


Abban biztos voltam, hogy szeretnék hieroglifát, meg szkarabeuszt, végül egy kis tervezgetés után bekerült a képbe Hórusz szeme és egy ankh kereszt. A hüvelyk ujjamon lévő szárnyas szkarabeuszra vagyok a legbüszkébb, nagyon tetszik az a minta :)
Egyébként forrásként a fenti hieroglifát, illetve egy könyv (C. Desroches-Noblecourt: Tutanhamon, Corvina Kiadó, 1966) képeit használtam fel.
Nagyon sok körömlakkot illetve akril festéket használtam, úgyhogy ha nem bánjátok nem sorolom fel őket, de ha érdekel valamelyik neve akkor kérdezzetek nyugodtan! :)






Hogy tetszik?
Szeretitek az ókori egyiptomi kultúrát?


11 megjegyzés:

  1. Hűűű, nem semmi alkotás, aprólékos munka, nagyon tetszik! Egyiptom meg az ókori kultúrák nekem annyira nem jönnek be valamiért.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű *.* tökéletes precizitás, mint mindig. Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Óh, nagyon szupi lett! Én szeretem az ókori egyiptomi kultúrát, az erről szóló regényeket különösen.

    VálaszTörlés
  4. Nem győzök ámulni a munkáidon, annyira aprólékos, kidolgozott és preciz minden, amit csinálsz :) Ez a mostani manikűr is valami eszméletlenül jó lett!

    VálaszTörlés
  5. Huhaaa gyönyörű ismét...... nincsenek szavak <3 <3

    VálaszTörlés
  6. Szia, ez fantasztikusra sikerült. Én már ezer éve szeretnék hasonlót csinálni mert én is egyiptomrajongó vagyok, de még nem tudtam hogyan kivitelezni. Remek ötletet adtál és bizalmat hogy tényleg jól néz ki!! Hatalmas grat! Így tovább!!!! :-) :-) :-) :-) :-) Ildus

    VálaszTörlés
  7. Köszi lányok, nagyon örültem a sok kommentnek :)

    VálaszTörlés
  8. Irigyellek a türelmedért. :D Nagy ujj a favorit :3

    VálaszTörlés