hétfő, június 06, 2016

Sail!

ENGLISH version

Eltökélt szándékom hetente legalább egy szabadkezes manikűrt készíteni, becsempészni a sok swatch bejegyzés közé, úgyhogy lássuk az e hetit.
 Bár minden porcikám a tropical jellegű manikűröket kívánja, azért persze sejtem, hogy másoknak ez már kezdhet unalmas lenni, ezért úgy gondoltam, hogy most egy tengerészes manit készítek.


Alapnak a Colors by Llarowe Summer 2016 kollekcióból választottam színeket, a jelly-csillámos Fire To The Rain-t és a Lila's Revenge-et. Mindkét lakkot 3 rétegben kentem fel, de rajtam még így sem fednek tökéletesen, de a mintának hála ez nem olyan feltűnő.


Mindent szabadkézzel festettem, akril festékekkel és a Mundo Gold nyomdalakkal. A gyűrűs ujjamon lévő tengerészcsomóval nagyon megszenvedtem, nem is sikerült annyira szépre mint szerettem volna, de normál szemtávolságból egész jól mutatott.

Hétvégén papíron már megterveztem 2-3 nail artot, úgyhogy legközelebb amikor kedvem lesz alkotni már gondolkodnom sem kell, hogy mit készítsek.


3 megjegyzés:

  1. Meg is adtad az ötletet a holnapi festésemhez. Nagyon szép.
    Pár hete említettél egy portrés GoT-manikűrt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Óh igen, Instagramra ki is tettem (végül Tyrian mellett döntöttem), de már a blogra nem került ki.
      Itt tudod esetleg megnézni: https://www.instagram.com/p/BElfb5BpnWq/?taken-by=glitterfingersss

      Törlés
    2. Követem az Instagram oldalad, de ez valamiért kimaradt. Köszi. :)
      Az Ygritte-es manikűröd nagyon szerettem, ez még annál is jobb lett. Megnéznék egy Másokat vagy Erdő gyermekeit is.

      Törlés