péntek, június 10, 2016

Illyrian Polish | Winter Is Coming

ENGLISH version

A Color4Nails jóvoltából mutatom ma meg az Illyrian Polish Winter Is Coming kollekciót, ami már jó ideje megjelent, ahogyan a neve is utal rá, tavalyi téli kollekcióról van szó. A magában hordozott igazság (akár GOT oldalról nézve akár a való élet oldaláról) viszont örök érvényű: közeleg a tél :D
Páran lehet emlékeztek, hogy korábban én már teszteltem három lakkot a kollekcióból (ITT). Mivel most ezek a lakkok duplán vannak meg nekem, ezért a My Sun and Stars, a Winter Is Coming és a You Know Nothing Jon Snow nyereményjáték keretében kisorsolásra kerül egy szerencsés nyertesnek. Természetesen a frissen érkezett, bontatlan üvegekről van szó :) A bejegyzés végén, a rafflecopter-es dobozkában tudtok majd jelentkezni.


NOTHING BURNS LIKE THE COLD
Ez a lakk annyival szebb élőben! Királykék jelly alapban úszkál sok-sok kék holo glitter és lila shimmer. De mint sok "nagyon kék" lakk esetében, a fényképezőgép csak a kéket látja, az összes többi színt (lila, zöld, teal) átszínezi kékké :( A holoja igazán szép, a kék alap miatt nem a megszokott szivárvány szín érvényesül, hanem csak a lila, zöld és teal. Ez van már egy hete a lábujjaimon, nagyon tetszik!


Rövid körmökön már két normál réteg is lég lehet (pl. a lábujjaimra is csak ennyi került), de én hármat kentem, főleg a makró miatt. Könnyű eloszlatni, az állaga is tetszik.
A glitterek miatt 2 réteg fedőlakk ajánlott.



MY SUN AND STARS
Ah, már el is felejtettem mennyire szép ez a lakk! A fő színkombináció a világos lila és a réz/narancs. Holo glitterek és króm pelyhek vannak benne, lehet fedőlakként de önmagában is használni. Önmagában 3 vékony réteg kellet (vagy fel is lehet szivacsozni), fedőlakként pedig ne hagyjunk túl sokat az ecseten, mert egyébként elég sok részecskét tartalmaz. Fedőlakként a kollekcióbeli 'Never Forget What You Are'-on és az 'I Don't Need Saving'-en láthatjátok lejjebb, de én szívem szerint bármire rá tudnám kenni :D



WINTER IS COMING
Szürkés kék jelly alap, ezüst holo glitterek, holo pelyhek és kék irizáló mikropelyhek teszik borússá, jegessé ezt a lakkot. 3 vékony réteget használtam belőle, hogy jó sötétre épüljön fel az alapszín, de lehet, hogy elég lenne belőle a 2 réteg is rövidebb körmökön. A glitter tartalom ellenére nem szárad túl érdesre, 1 vastag réteg fedőlakkot ajánlok rá.



FOR THE NIGHT IS DARK AND FULL OF TERRORS
Sötét, piszkos burgundy jelly alap és sok-sok lila shimmer. 2-3 rétegben épül fel a szín, árnyékban egyáltalán nem látszanak a csillámok, ekkor csak egy nagyon sötét, mély, majdnem fekete színt látunk, de ha fény (nap vagy lámpa) éri, akkor beindul a lila shimmer. Nem csíkozódik, nagyon könnyű felkenni, bár azt megemlítem, hogy elég gyorsan szárad, és ezért nem ajánlott túl sok ecsetvonást alkalmazni.



NEVER FORGET WHAT YOU ARE
Trükkös kis lakk ez, legalábbis a fényképezőgép szempontjából. Zöldes-teal lineár holo, lila mikropelyhekkel. A pelyheket természetesen nagyon nehéz megláttatni a kamerával, élőben viszont jó kis csavart adnak a már alapból szép lakknak.
Mivel elég jelly-s az alapja, ezért kell belőle a 3 vékony réteg.



I DON'T NEED SAVING
Szürkés-szilva jelly alap, kék shimmerrel. A fedését egy picit jobbnak éreztem, mint a lila társáét, ezért akár 2 rétegben is tökéletes lehet, én azért felkentem a harmadikat is a biztonság kedvéért. Árnyékban ebben sem látszanak egyáltalán a csillámok, ekkor egy nagyon sötét navy színt látunk, fény hatására viszont gyönyörű élénken megcsillan a kék shimmer.



YOU KNOW NOTHING, JON SNOW
Ha a "Winter is coming." örök érvényű, akkor ez méginkább :D :P
Az alapja greige (barnás-szürke), a fényviszony nagyon befolyásolja, hol teljesen szürke, hol barnásabb, hol taupe-osabb. Pirosas pink shimmer van benne, ami szinte minden fényviszonyban jól látszik. Picit gyengébb fedésre emlékeztem, de most 3 normál, könnyed réteggel nagyon jól boldogultam.



A DRAGON IS NOT A SLAVE
Piszkosabb moha zöld jelly alap szórt holoval és aranyló-zöld illetve lila irizáló minipelyhekkel. Nagyon tetszik benne a zöldes és lila pehely, élőben sokkal jobban érvényesül, az ecsetes képek egyébként minden esetben természetes fényben (árnyékban) készültek, ott látszik a legjobban az ilyen sunyi kis csavar: csillám, pehelyke.
Ez a lakk a legjelly-sebb, a 2. rétegnél eléggé elszomorodtam, mert még akkor nagyon átlátszott a körömvégem, de aztán meglepő módon a 3. réteg meg már kelően fedett, a képeken is így látjátok.


Ez lenne tehát az Illyrian Polish Trónok Harca ihlette kollekciója. Én nagyon örülök, hogy a Color4Nails-en is elérhetővé vált a márka, eddig csak a Harlow & Co.-tól tudtam beszerezni őket.

A 8 lakkból 7 készleten is van jelenleg, ITT találjátok a márka lapját a Color4Nails-en.


És akkor most rátérek a nyereményjátékra.
Összesen 4 esély van, ebből 3 kötelező:
-meg kell adnotok az email címeteket ahol értesíthetem a nyertest
- követnetek kell engem valahol, mindegy hol: Instagram, blog, Facebook, akármi, csak írjátok le, hogy hol és milyen néven követtek (ha több helyen követtek akkor is csak egyet írjatok le)
- mivel a Color4Nails jóvoltából kerültek hozzám a lakkok, ezért önkényes módon őket is bekövettetem veletek Instagramon (ha esetleg nincs Instátok, akkor Facebook is jó lesz)

Extra esélyként kövessétek be az Illyrian Polish-t Instán (vagy Facebookon).

A játékra bárki jelentkezhet aki betöltötte a 18. életévét, a játék nemzetközi, tehát bármelyik országba elpostázom a csomagot!

A rafflecopter dobozban angolul írtam mindent a nemzetköziség végett, ha kérdés merülne fel, nyugodtan írjatok itt kommentet vagy emailt!

Sok szerencsét! :)

a Rafflecopter giveaway

4 megjegyzés:

  1. Ezek nem az én színeim, vagy lehet, csak még nyár van és nem tudok ezekre hangolódni. Rajtad viszont gyönyörű mindegyik, szépek a képek!

    VálaszTörlés
  2. Ah, szinte az összes tetszik, még a zöldek is, pedig nem vagyok rajongója a színnek. Mondjuk nem tudom, ebből mekkora rész a hatalmas GoT-rajongásom:D Leginkább azért a Winter Is Coming és a For the Night Is Dark and Full of Terrors tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Igen a nevük miatt engem is teljesen elvarázsolnak! Különösen a My sun and stars annyira kifejező és szép, ha más neve lenne biztos nem tetszene ennyire, de így igazi szerelem!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek ezek a lakkok, nálam a Winter is coming már az előző posztod óta kívánságlistás. Mesés a nyereményjáték, köszi a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés