vasárnap, szeptember 21, 2014

I Need Inspiration! #59


Én már olyan szinten szeretnék csizmát hordani, hogy az elmondhatatlan, de valahogy még hülyén érezném benne magam, ma is hétágra süt a nap...de eldöntöttem, hogy október elsejétől már előveszem a csizmikéket ^^

Csodás törtkagyló <3 Mostanában oda meg vissza vagyok értük. De pénteken megérkezett a BPS csomagom, így nem kell sokáig várnom (szeptember végéig), hogy én is hasonló kagylóhéjas manikűrben virítsak :)

Hibátlan őszi outfit <3 Na jó, azért belekötök. Egy burgundi csizmával számomra nagyobb lenne az összhang :)

Imádom a kristályokat, köveket, ezért nagyon szívesen elfogadnék egy ilyen képet a falamra!

Minden ízében őszi :) 

A szeplőkön kívül a füli is nagyon tetszik <3

Statement. Nyáron és télen is imádom!

Egyszerű, de rendkívül mutatós törzsi mintás manikűr.

Mesés hajkorona. Amilyen nekem sosem lesz :D

Nálunk miért nem lehet ilyen lakkokat kapniiiii? :(


6 megjegyzés:

  1. Az a leveles köröm nagyon vidám, bár nekem kicsit rózsaszínesnek tűnik az alap, ami jobban tetszene magában, ide alapnak meg egy barnásabb nude vagy zöld passzolna nekem.

    VálaszTörlés
  2. A manikűr szuper, nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. A leveles manikűr szép, vidám. A fülbevaló egyszerűen, kell(ene), annyira jó! És még a haj tetszik, illetve inkább az a fonat.

    VálaszTörlés
  4. Én a bokacsizmát már bevetettem. :$ Ugyanis sikerült beújítani egy olyat, amit tavaly hiába vadásztam. Kb. ez az egyetlen dolog, amiért várom az őszt. Jó, vannak még a sálak, harisnyák és a színes falevelek napsütéses időben, de azok már csak enyhítik a nyár elmúlta miatti bánatom. :D

    VálaszTörlés