vasárnap, szeptember 07, 2014

31 DC 2014 | Day7: Black & white


Nagyon szeretem a fekete és fehér kombinációját, szerintem rengeteg potenciál van benne. Egy kis gondolkodással nagyon érdekes dolgokat lehet kihozni belőle.Szokásomhoz híven most sem ússzátok meg pl. egy egyszerű márványmintával (pedig gondoltam arra is, mert annyira tetszik, na majd legközelebb) a mai napot. Nem kellett sokat agyalni, mert elég hamar jött az ötlet: némafilm. Persze előtte a mezei fekete-fehér film volt az agyamban, de aztán hamar továbbléptem a bekeretezett szövegek és a mélyen egymás szemébe néző pár felé.


Elég nagy kihívás volt megfesteni az arcokat, ugyanis ilyet még sohasem csináltam, az első próbálkozás kudarcba is fulladt, le kellett mosni. Aztán, hogy megkíméljem a bőröm a további lakklemosótól a mintát egy műanyag fóliára kezdtem el rajzolni, amiről aztán száradás után lehúztam a kész "matricát" és színtelen lakkal felragasztottam a körmömre. Valószínűleg csak egyenes felület kellett a kezemnek, mert így fólián elsőre sikerült megfestenem a szerelmespárt.
A férfinek mondjuk elég rendesen Gunther beütése lett (nem tudom ismeri-e még valaki eme nagyszerű előadóművészt, legjobb barátnőmmel konkrétan behalunk rajta ha meglátjuk/halljuk :D :D :D).
Ja, egyébként még nem láttam egy némafilmet sem, szerintem nem lennék képes végigülni.








Hogy tetszik? Láttatok már némafilmet?

5 megjegyzés:

  1. Ez valami fantasztikus lett!! Hihetetlen a kézügyességed még úgy is, hogy a fóliás módszer. (-: Én valamikor nagyon régen láttam némafilmet, de nem az igazi.

    VálaszTörlés
  2. ÚRRRISTEN: te egy zseni vagy.ez valami fantasztikusanszépésgyönyörű!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Azta!!! Ez iszonyúan brutál jó lett! Nagyon egyedi ötlet és csodás kivitelezés :)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda ötlet, óriási!!! :)

    VálaszTörlés
  5. hihetetlen vagy! :D :) szuper-szuper-szuper!

    VálaszTörlés