csütörtök, szeptember 04, 2014

31 DC 2014 | Day4: Green + tutorial



Mivel az egyik kedvenc színem a zöld, ezért már nagyon vártam ezt a fordulót. A végeredmény azonban nem egy tipikus zöld manikűr (bár eddig talán egyik manikűr sem volt tipikus :D Nem a tipikus a cél :) ), de azért elég zöld szerintem. Fogalmam sincs, hogy hogyan pattant be a világító zöld méreg képe az agyamba, nem is gondolkodom sokat a Halloween-on, úgyhogy tényleg nem tudom, de mindenesetre nagyon örülök neki, mert szerintem elég ütős kis ötlet, és a kész manikűr is nagyon tetszik.



Kicsit dolgozhattam volna még a fluoreszkáláson, elég darabos lett, de ezt leszámítva tényleg nagyon tetszik. Hogy kicsit feldobjam a zöld löttyöket, egyiket-másikat pelyhes vagy épp holo glitteres fedőlakkal kentem le. Alul találtok hozzá tutorialt, nem olyan nehéz elkészíteni. Egyedül az üvegcsék megrajzolásához kell egy kis gyakorlat. A tutorialhoz nem írtam szöveges magyarázatot, ha valami kérdés van, kommentben, emailben szívesen válaszolok :) 






Hogy tetszik? Szeretitek a zöldet?

6 megjegyzés:

  1. zseniális! :D
    épp a pp jealousy-ra vagyok rákattanva, h azt bizony nekem meg kell vennem, így azt hiszem, h most lakkban is zöldre vágyom. amúgy ezer éve a kedvenc színem (mert remekül mutat a vörös hajjal és mert a szemem is az).

    VálaszTörlés
  2. csodálatos lett. a mutatóujjad a kedvencem

    VálaszTörlés
  3. Hát ez haláli! Nem tudom, vajon miket rejtegetsz még, de ez veszettül tetszik, főleg, ami a mutató ujjadon van :)

    VálaszTörlés