csütörtök, október 31, 2013

Halloween - finálé


FIGYELEM!!! A következő képsorok a nyugalom megzavarására alkalmasak! Csak erős idegzetűeknek ajánlott. Ha már a kezdő képtől is a frász jön rád akkor ne nézd tovább! :D

Nos igen, a mai fináléra egy igazi VÉRbeli Halloweenes "manikűrt" hoztam. Az alapötlet az oly sokak által elkészített betört köröm volt, én is valami hasonlóan élethűt és undit szerettem volna. Először is fekete, sötétlila és némi sárgás-zöld körömlakkal elkészítettem a véraláfutásokat a körmömre (a hüvelyk és kisujjam tetszik a legjobban), ezt le is mattítottam, szerintem így élethűbb. Ez után jött a nyílt törés elkészítése, ami a fenti képen még nem látszik, tehát tényleg ne tekerj lejjebb ha nem bírod az ilyeneket :D
A sebet papírzsepi és az Essence Ready For Boarding lehúzható alaplakkjával oldottam meg, majd ez után kerültek a seb nyílásába a kis csontdarabkák (amikbe fektethettem volna még egy kis energiát, nem lettek valami meggyőzőek :D), a legvégén pedig jöhetett a "kiszínezés". Alapozót használtam a zsepi bőrszínhez igazításához, illetve fekete és 3 féle piros/bordó lakkot a vérhez. A csontok (amik egyébként eltört narancsfa pálcika darabkák) színezésére fehér és nude lakkot használtam.
Na és akkor jöjjenek a képek, a leírás alapján szerintem mindenki eldöntötte mostanra, hogy szeretné-e látni vagy sem :D 







Remélem a mai nap "manikűrje" után nem fogom elveszíteni az olvasóim felét :D :D

Ja, és este felé legyetek résen, ugyanis kihirdetem a nyereményjáték nyertesét!
Addig is jó borzongást Nektek! :)

15 megjegyzés:

  1. :) Úúú, ez nagyon durva lett! :O

    VálaszTörlés
  2. hát ez oltári jóó. :DDD
    úgy látom sok bloggerina készít mostanában "undi" körmöket,én épp tegnap tettem ki egy ilyen bejegyzést. :D:D

    VálaszTörlés
  3. Ez durván durva, de imádom! :D Profi munka :D A középső ujjadon az a seb nagyon élethű. Hátborzongatóan jó! :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon ötletes:) ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  5. hú-ha.. :D Nagyon ütős, durván néz ki, de tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóra, és gusztustalanra sikerült. :D

    VálaszTörlés
  7. De jó, hogy nem eszek....:D remek lett!!

    VálaszTörlés
  8. Gusztustalan, de ettől függetlenül élethű és brutál jó lett!!

    VálaszTörlés
  9. wow..brutálisan jó lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett! :)
    Végül ki tudtad takarítani a körömágyad utána?!

    VálaszTörlés
  11. Inkább nem is írok semmit. :D Jó undi lett.

    VálaszTörlés
  12. WOW!! Ez baromi jó lett!!!! Most nézegetem a Halloween-i körmöket... top 5-ben eddig benne van!

    VálaszTörlés
  13. Kati: :D Köszi? :D
    Manna: Köszönöm. Igen, már nem elégszünk meg egy halálfejes vagy szellemes körömmel :D :D
    Katus Pásztor: Kösziiii :)
    Dii: Igen, elég durva lett, gyorsan le is mostam, de így a képeket nézegetve is elég vadorzó :D
    Azrail: :D Köszi
    Marias Nail: Köszönöm, Te is kitettél magadért egész héten undiságban :D
    Audrey80: :D :D Köszi
    Cserkó Muffin: Köszi szépen! :D
    Nail Judit: Köszi, szerintem is elég élethű lett, csak a csonton lehetett volna mit javítani :)
    Ivett Bicsák: Köszi :)
    Yndre: Köszi! :) Én lepődtem meg a leginkább, hogy milyen könnyen le tudtam mosni, pedig eláztattam rendesen lakkal a körömágyam :D :D gondolom ha pirosat használok az megint más tészta lett volna, de a feketével egész jól boldogultam :)
    Timi: :D Köszi...azt hiszem :D
    Apterous Angel: Köszi szépen!!!! *-*

    VálaszTörlés