csütörtök, október 17, 2013

4 Weeks Of Halloween - Week III: Rémálom az Elm utcában


Ma egy hatalmas klasszikus inspirált, mégpedig a Rémálom az Elm utcában. Persze nem a 12438. részre, hanem az eredeti, 1984-es filmre gondolok. Van valami ezekben a régi filmekben...Ami hiányzik az effekteknél, technikánál azt bőven bepótolják érzelmi síkon (ami horror filmek esetében a félelem :D). A mai filmek többsége - tisztelet a kivételnek - csak a szemünket akarja elkápráztatni. Én az ilyen régi horror filmeken sokkal jobban tudok izgulni, sokkal félelmetesebbek, vagy nem is félelmetesebbek, csak van bennük valami plusz, amit nem is nagyon tudok leírni. Tehát a mai napot Freddynek és fényes pengéinek szenteltem :)
A filmet megnézhetitek online (ja, és Johnny Depp is feltűnik benne egyébként ;P):


No és akkor pár szó a manikűrről is essen már azért :D A hüvely ujjamon Fred Krueger, az ügyeletes főgonosz megégett arca és kalapjának egy része található. Nem vagyok vele megelégedve, nem sikerült a vonásokat jól elkapni. Ez a 2. próbálkozás volt, de úgy, hogy az első sokkal jobbra sikerült, de lekentem fedőlakkal, ami teljesen elrontotta, mert az "égett felület" kisimult, ezért gondoltam lemosom, majd sikerül másodjára is, de sajnos ez már nem lett olyan jó. Végülis a lényeg benne van, de nah...:D
A mutató ujjamon Freddy jellegzetes vörös-zöld csíkos pulcsija került, a középső ujjamon pedig a pengéket szerettem volna ábrázolni (ezt is több próbálkozás előzte meg, magát a kesztyűt akartam megjeleníteni, de másodjára sem sikerült úgy ahogy én szerettem volna, ezért csak maradt 3 penge). A gyűrűs ujjamra az ötletet egy filmplakát adta, ahol a "never sleep again" felirat volt látható (aki ismeri a filmet tudja, hogy az volt a lényeg, hogy ne aludj el, mert Freddy az álmokban jött el). A kisujjamra pedig a 3 penge által okozott  vágást ábrázoltam.

Felhasznált lakkok:
Lovely Crystal Strenght (lekopott szám), Moyra 03, Jollie France 59, NYC 214 Flat Iron Green, Lovely Nude Nr.7, Dor 14, Rose Nail 18, Aden 64


Hogy tetszik? Szereted a horror filmeket?

9 megjegyzés:

  1. Hát ez megint elég ütős lett! :D És ezeket a manikat hordani is szoktad? :D Én imádom a horror filmeket, egy időben csak azt voltam hajlandó nézni. :D

    VálaszTörlés
  2. én nagy horror fan vagyok ezt a manit imádom!!! nagyon tehetséges vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Mestermunka! Én nem bírom megnézni már a horrort. Sőt, mostanában már a thrillereket sem igazán. Talán ha nem olvastam volna el minden Stephen King könyvet ami elém került 15 és 18 éves korom között, akkor maradt volna néhány ép idegszálam öregkoromra ;) :)))

    VálaszTörlés
  4. *-* mindig csak ámulok a manikűrjeiden, hát ez is baromi jó lett *-*

    VálaszTörlés
  5. Én is nagy rajongója vagyok a régebbi horroroknak :D (a mostaniakat nem tudom megnézni, rettegek vagy okádok tőlük). A kedvencem a Hellraiser sorozat :D

    A lakkozás pedig nagyon jó, megint sikerült valami hihetetlent alkotnod.

    VálaszTörlés
  6. áá nagyon jó lett!! Mindig olyan jót alkotsz, klassz <3

    VálaszTörlés
  7. Timi: Köszi :) Ezt másfél napig hordtam, egyébként attól függ mennyire vagyok elmaradva a kihívásos témákkal vagy hogy van kedvem lakkozni. De van, hogy egy manikűrt csak az alkotás kedvéért csinálok, aztán lemosom és készítek egy másikat :D
    Ági: Köszi szépen! Na, örülök, hogy azért horror fanok is vannak az olvasóim között :)
    Szilvia: :D Akkor ezek szerint nekem sem ártana visszább venni ha később még szeretnék ép idegszálakat :D Köszi egyébként :)
    Dii: Köszi szépen! :)
    Cserkó Muffin: Húú, a Hellraiser nagyon kemény! :D A mai horrorok között csak nagyon ritkán lehet jót találni :(
    CRaPTRaSH: :D köszi.
    Nail Judit: Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. :D Hát ez beteg lett, persze jó értelemben! :D

    VálaszTörlés