kedd, június 13, 2017

A-England | Sargent’s Vision

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample
 
Adina jóvoltából tesztelhettem az új A-England kollekciót, amit egy festmény ihletett (John Singer Sargent - Carnation, Lily, Lily, Rose). 4 lakkot kapunk ebben a szériában, amiből 3 nagyon tavaszias, lágy árnyalat, a negyedik pedig egy vampy majdnem fekete.
A három világos szín minőségét tekintve egészen eltér az eddig próbált A-England lakkoktól, elég gyengén fednek, mindhárom lakkból kellett a 3 réteg.


CARNATION LILY LILY ROSE

Rendkívül halvány ezüst-levendula lineáris holo lakk. Az én bőrszínem mellett sajnos szinte teljesen ezüst, a lilás-violás árnyalat alig érvényesül benne.  3 réteg.




SYMPHONY IN BLUE AND SILVER

Jeges világoskék lineáris holo, tipikus A-England selymes fénnyel. 3 réteg.




SYMPHONY IN GREEN AND GOLD

Tavaszi zöldnek jellemezném, vagy pisztácia zöldnek (mármint tényleges pisztácia, amilyen színe a magnak van). Enyhe aranyló fénnyel és a márkára jellemző selymes holoval rendelkezik. 3 réteg.




NOCTURNE

Rendkívül jól pigmentált, majdnem fekete lakk, holo csillámokkal hintve. Szilvás-barnás-burgundis alapszíne van egyébként, de annyira sötétre épül fel, hogy a legtöbb fényviszonyban feketének látszik. Már egy rétegben is fed, de azért hosszabb körmökre ajánlom a 2 réteget, én is ennyit kentem.



Őszintén szólva nem dobtam egy hátast ettől a kollekciótól. A színvilág jelenleg nem nagyon fogott meg, most kívánom a nyáriasabb színeket, a 3 halvány lakk pigmentációja pedig tovább rontja a helyzetet. Persze nem vagyok ellene a 3 réteges lakkoknak, csak épp a márkától nem ezt szoktuk meg. Ha kicsit hamarabb debütál, akkor tavasszal imádtam volna a kéket meg az ezüstös levendulát, a sötétet meg persze ősszel tuti előveszem majd. De most egyenlőre mind megy a polcra.

A kollekció már elérhető az A-England honlapján, vagy a stockistoknál, mint pl. a Nailland.



1 megjegyzés:

  1. Mindenki a sötétért van oda, nekem viszont a zöld tetszik, nagyon szép üde tavaszi szín. Persze a régebbi árnyalatok azért még mindig jobban tetszenek.

    VálaszTörlés