szombat, február 13, 2016

Love Potion

ENGLISH version

 Nem mehetek el szó nélkül a Valentin nap mellett, még akkor sem, ha mára teljesen elferdült ennek a napnak az értelme és csak arról szól, hogy ki tudja a legdrágább ajándékot venni (persze mint mindig, tisztelet a kivételnek). Na de nem is bonyolódok bele ennek a boncolgatásába, a lényeg, hogy ez a nap kiváló nail art inspiráció.
Az Instagramon már láthattatok 2 másik Valentin napi manikűrt, 14-én pedig (mivel vasárnapra esik) az I Need Inspiration! témája is ez lesz.
A mai manikűrhöz EZ a kép szolgáltatta az inspirációt. Nagyon megtetszett a színvariáció és maga a kép is, de szét kellett szednem a nyilakra és az üvegre, hogy minél több körmömet tudjam díszíteni (furán érezném magam ha a blogra kitennék egy olyan manikűrt, ahol csak 1 köröm van díszítve :D). A mutató és a kis ujjam körmét 1-1 "elszabadult" szívvel és fekete "firkákkal" díszítettem, utóbbit azért mert magának az eredeti képnek is olyan firkás, szabálytalan stílusa van, és a teret ki akartam tölteni valamivel.


Nem is gondolná az ember, hogy a magenta, a levendula és a piros ilyen jól megférhet egymás mellet. Vad kombináció, de nekem most ilyen formában nagyon bejön.
Alapnak a piCture pOlish Mad Magenta-t kentem fel (amin mindig meglepődök, hogy miért tetszik nekem ennyire), minden egyéb akril festékkel készült.


Hogy tetszik ez a nail art?

2 megjegyzés:

  1. Én is meglepődnék, ha csak egy körmön lenne díszítés :) Nagyon tetszik a mani, tényleg jó szín ez a hideg pink, lila vagy mi.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, igazán cuki lett:)

    VálaszTörlés