vasárnap, október 05, 2014

I Need Inspiration! #61

Az ősz a vörösek, bordók időszaka. Én már kicsit meguntam ezeket a színeket, de azért a fölső sorból tudnék szemezgetni.


Éééésss csizma szezon. Vééégre :)

*-* Uh, hát ezek valami meseszépek!

Inspirálódjunk Halloweenra egy kis röntgen manival :)

Kockás ing + szőrös mellény = tökéletes őszi páros!

Ez vajon melyik Zoya? Nagyon szép, bár szebb lenne ha olyan színe lenne mint az üvegben.

Fagyi nekem bármely évszakban jöhet. Pláne ha így néz ki :O

:DDDDDDDDD Sííírok :D

A ruhák nem tetszenek, de azok a színek! Ősszel egyszerűen kívánom az ilyen mély tónusokat.

Ezt a manikűrt akár az előző kép is ihlethette volna. Csodás <3 

4 megjegyzés:

  1. Az a röntgenes manikűr de durva :O

    VálaszTörlés
  2. Ez az utolsó manikűr nagyon tetszik, szuper! :)
    Az én cicám is olyan, mint a képen, ha odatolom az orrom, mindig megmosdat :D

    VálaszTörlés
  3. Huhhh azok a lakkok az első képen! :P

    VálaszTörlés
  4. :D Micsoda képek. A cica hihetetlen! Meg a manikűrök :)
    Fagyit én is imádom, de amiket mellé tettek, azt nem, sosem kérek fagylaltkelyhet, csak tiszta fagyit minden sallang nélkül.

    VálaszTörlés