hétfő, október 27, 2014

Halloween Mix 'n' Match


A 4 Weeks of Halloween-en kívül akartam más jellegű Halloween-es körmöket is csinálni. Annyi ötletem lett volna amit már igazából tavaly el szerettem volna készíteni, hogy úgy döntöttem a múlt év legkedvencebb mintát egy mix 'n' match manikűrben fogom összehozni.

A minták többsége nagyon népszerű, szinte már mindenki készített szemgolyós, boszorkány ujjas vagy vámpír fogas manikűrt, ezért megemlíteném, hogy nem az én ötleteim, de meg nem tudom mondani kiktől származnak az eredeti ötletek. Aki tudja, az kommentben jelezze! A koponya is szintén közkedvelt, ahhoz egy anatómiai rajzot használtam fel, illetve a kisujjamon szereplő agyhoz szintén a neten kerestem képet.


A minták akril festékkel készültek kivéve a kék szem kékjét (mert érdekes mód nincs kék a szettben amit rendeltem :/ ). A gyűrűs ujjam alapja egyébként sötétlila lenne, csak hát ugye feketének látszik.
Nagyon örülök, hogy végre sikerült megvalósítanom ezeket a mintákat, nagyon tetszik az összkép.





Melyik a kedvencetek az öt minta közül?

7 megjegyzés:

  1. *-* Uhh, mind nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek, nekem talán a hüvelykujjad és a gyűrűsujjad tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az agy tetszik a legjobban, veszettül jól néz ki :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen kidolgozott minták, de egy kicsit undormányos :)

    VálaszTörlés
  5. Mazsola: Köszi, örülök, hogy tetszik :)
    Dii: :) Kösziii!
    phoenix: Nekem is azok a kedvenceim :)
    Megaera: :D hihi, pedig nagyon egyszerű ám, de tény, hogy nagyon "mutatós" (már ha egy agyas minta lehet mutatós :D :D)
    Audrey80: Köszi, és igen, a Halloween ilyen :D Undi :D

    VálaszTörlés
  6. A pink zombi ujjak a kedvenceim :D

    VálaszTörlés