vasárnap, április 27, 2014

Nail Club | Esküvői manikűr


A mai téma nem más mint az esküvői körmök és sajnos megszenvedtem vele, ugyanis én a saját esküvőmön halál egyszerű körmöket szeretnék, fehéret vagy esetleg ezüstöt, lehetőleg semmi díszítéssel. De mivel ide nem akartam egy egyszerű fehér manikűrrel beállítani ezért kitaláltam egy olyan megoldást ami a végére egészen megtetszett. Bár ez is nagyon egyszerű, de egy kicsit játszottam a textúrákkal így jobban illik egy ilyen jellegű bejegyzésbe.



A gyűrűs ujjam kivételével minden körmömre 1 réteg Sally Hansen Sugar Fix és 2 réteg Lovely Snow Dust Nr.2 került. Így egy csodás, minden színben csillogó fehéret kaptam, ami nem túl tolakodó, nem egy hibajavító fehér. Ellenben a gyűrűs ujjammal amit fehér Moyra lakkal lakkoztam ki, illetve egy kis arannyal és egy strassz kövecskével díszítettem.



Hogy tetszik?
Ti milyen körmöt szeretnétek az üskövőtökön (illetve ha már túl vagytok a nagy napon, akkor milyen körmötök volt?) :)


9 megjegyzés:

  1. Nem tudom, a gyűrűs ujjaddal mi volt a cél, de olyan, mintha eljegyzési gyűrű lenne *-* Nagyon szép lett, szolid, de még sem egyszerű a csillogásával. Tetszik :))

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett, abszolút meg lennék elégedve ilyen körmökkel a nagy napon :) de egyébként is a Lovely fehér homoklakkját képzeltem el eddig erre a szerepre (csak hát sajnos nem valószínű, hogy marad belőle a nagy napig, lévén, hogy ki tudja az mikor lesz :D)

    VálaszTörlés
  3. Azta, ez nagyon szép lett. A gyönyörűsége pont az egyszerűségében rejlik :) Szívesen viselnék ilyet majd egyszer az esküvőmön :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűséges, én is szívesen viselném :)

    VálaszTörlés
  5. húhh, nagyon csini és elegáns

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, igazán esküvőre való!

    VálaszTörlés