vasárnap, március 30, 2014

Nail Club | A szürke árnyalatai


Imádom a szürkét, ezért nagyon örültem ennek a témának (amit nem összekeverni a hasonló nevű könyvvel - bár akár az is szolgálhatna ihletül azoknak akik olvasták. Én nem olvastam és nem is áll szándékomban. Csak hogy tisztázzuk :D ) szóval vissza eredeti mondandómhoz...szeretem a szürkét. Sokan talán unalmasnak találhatják vagy nem tudják mivel variálni, de szerintem ugyanolyan Jolly Joker szín mint a fehér vagy a fekete, BÁRMIVEL lehet kombinálni. Ma viszont a címnek megfelelve nem lesznek színek (na jó, a végén lesz egy kicsi :P). Fehérrel és feketével kombóztam kétféle szürkét, és hogy minél kaotikusabb legyen pöttyös és kockás (matek tanároknak négyzetrácsos) mintát festettem kisebb-nagyobb sikerrel. Láthatóan a kockás minta a kisebb siker :D



Leginkább a gyűrűs és hüvelyk ujjam tetszik, illetve a két pöttyös közül a kisujjamon jobban illenek a színek egymáshoz. Elég rég festettem már szabadkézzel vonalakat, így láthatóan kijöttem a gyakorlatból :/ Na majd rágyúrok a témára, mert mostanában igen erősen kívánom a csíkos manikűröket, természetesen tavaszi színekkel :)


Felhasznált lakkok:
Sally Hansen Ivory Skull, Rimmel 60 Seconds 711 Rain Rain Go Away, Revlon Hazy, Cutex 700 Night Run


Annyira megtetszettek a kis négyzetrácsaim (az egyenetlenségük ellenére), hogy úgy gondoltam azokat mindenképp több napig is akarom hordani. De persze egy kis színt is szerettem volna. Automatikusan a menta ugrott be először mint minden tavaszi színek királynője (legalábbis számomra), de megígértem, hogy leállok vele, ezért egy alig használt zöld lakkom akadt a kezembe, ami szerintem szuperül megy ehhez a monokróm mintához. Szóval a pöttyöskéket lemostam és felkentem az Aden 86-ot.


Azt kell mondjam tetszik. Nagyon is. A zöld elvonja a figyelmet a vonalakról, így nem annyira szembeötlő a kacskaringózásuk (pláne a jobb kezemen).


Hogy tetszenek a manikűrök?
Kinek melyik jön be jobban?


15 megjegyzés:

  1. Ez brutál jó lett :D A zöld nagyon illik ebbe a manikűrbe. Imádom ezt a manikűrt :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig elámulok a precizitásodon! Szeretném, ha ilyen biztos kezem lenne! :)

    VálaszTörlés
  4. A középső- és a kisujjad az én abszolút kedvencem! :) Ütős mani lett :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő szuper lett :) Én is szeretem a szürkét :)

    VálaszTörlés
  6. szeretnék én sok gyakorlás után ilyen "béna" vonalakat húzni! :D ;)
    nagyon tetszik az alap koncepció, bevallom, h a zölddel továbbvitt verziónál is szemet gyönyörködtetőbb számomra.
    és a monológod is jó olvasni, a matek tanáros kiszóláson pedig kifejezetten jót vigyorogtam. :D

    VálaszTörlés
  7. Nekem mind a két variáció tetszik, talán a zölddel egy kicsit izgalmasabb :)

    VálaszTörlés
  8. A 2. verzió is nagyon jó, bár nekem az első jobban tetszik :]

    VálaszTörlés
  9. Nekem a zöldes megoldás jobban tetszik, a két pöttyös inkább külön tetszene :)

    VálaszTörlés
  10. Hűha, nagyon jó lett, főleg, hogy szabad kezes festéssel készült! Mindegyik megoldás tetszik, a zöld lakk önmagában is üde szín :)

    VálaszTörlés
  11. Uh, nagyon bejön ez a manikűr! :))))))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó ezzel a zölddel. :3 Meg kell néznem élőben is ez a lakkot. :D

    VálaszTörlés
  13. mi a zöld színű lakknak a neve? mármint árnyalatra nem tudod? :) és önmagában a matt fedőlakkal, nem tudunk elérni semmit? picit hülyén fogalmaztam lehet bocsi:D

    VálaszTörlés
  14. Névtelen: A zöld lakk márkája Aden, és a 86-os a száma. Viszont ez a matt fedőlakkos dolgot nem értem :D Nem használtam most matt fedőlakkot...

    VálaszTörlés