péntek, augusztus 10, 2018

Emily de Molly | Rise Above The Flames & Dormant Fractures

Read it in ENGLISH

Az Emily de Molly júliusi release két olyan lakkot tartalmazott, aminek nem tudtam ellenállni, ezért megrendeltem őket a Color4Nails-től.


RISE ABOVE THE FLAMES
Burgundy alap, zöld-olíva-óarany-bronz shimmer pelyhekkel, arany holo nanoglitterekkel, bronz minipelyhekkel.
2 könnyed rétegben fed, nem szárad túl érdesre, 1 vastagabb réteg fedőlakk elég lehet rá.



DORMANT FRACTURES (mágneses lakk)
 Mély lila lineáris holo alap, rezes mágneses shimmerrel. FIGYELEM! Csak lámpafény/napfény mellett lesz ilyen élénk a mágneses effekt, árnyékban sokkal tompább. A lineáris holo viszont ezerszer szebb és jobb élőben (próbáltam legalább az üveg fotóval érzékeltetni).
Nagyon erősen pigmentált, ezért akár 1 jól kivitelezett réteg is elég lehet, de én kettő réteget kentem a biztonság kedvéért.


Jelenleg csak a Rise Above The Flames elérhető a Color4Nails-nél, de a hivatalos honlapon van a Dormant Fractures is, illetve lehet próbálkozni a többi stockistnál is.


1 megjegyzés: