vasárnap, április 02, 2017

Femme Fatale Cosmetics | Neon Demon

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Neon Demon című film által inspirált új Femme Fatale kollekciót fogom ma megmutatni. 7 árnyalatból áll a release. Én még nem láttam a filmet, de ott van a bakancslistámon.



DEFILED IN GOLD
Erősen bronzos, sötét arany árnyalat shimmerrel és apró holo glitterekkel.
Jól fed, 2 réteget használtam.



GRAVE IN A ROSE GARDEN
Fehéres crelly alap, lilás shimmerrel, ezüst holo glitterekkel, zöld-lila-pink multikróm pelyhekkel.
Egyenletesen terül, már 2 rétegben sem néz ki rosszul, de én azért kentem egy harmadikat is. Nem szárad túlságosan érdesre, 1 vastagabb réteg fedőlakk elég rá.



KINBAKU
A kedvencem a kollekcióból, annak ellenére, hogy ez fed a leggyengébben. A lakk alapja egy szürkés-szilvás-barnás árnyalat, sok-sok kobalt holo mikroglitterrel és vörös shimmerrel. Önmagában 3 rétegben épül fel, de fedőlakként is lehet használni (az utolsó két képen sötétkékre kentem 1 rétegben, de feketén, zölden, tealen, bogyós színeken is jól mutat szerintem).



IT'S EVERYTHING
Gyenge fedésű mályvás alap zöld shimmerrel, pink holo mikroglitterekkel és arany-narancs-pink-lila multikróm pelyhekkel.
2 rétegben fed, 1 vastagabb réteg fedőlakk elég rá.



GET HER OUT OF ME!
Második kedvencem a kollekcióból ez a búzavirágkék lakk. Holo pelyhek, holo csillám, pink-vörös shimmer és arany-pink-vörös irizáló glitterek vannak benne.
3 vékony réteget ajánlok belőle, 1-2 réteg fedőlakkal.



KISSING REFLECTIONS
Pink alap zöld shimmerrel, apró holo pelyhekkel.
Könnyű felkenni, 2 réteget használtam.



FALLING INTO BLUE DEATH
Gyengén fedő lilás alap, türkiz/zöld shimmerrel és több méretű ezüst/levendula holo glitterrel.
Felviteltől függően 2-3 réteg kell belőle, fedőlakkot bőven kell rá kenni a sok glitter miatt.


A Femme Fatale honlapján már megvásárolható, de hamarosan a stockistoknál is elérhetővé válik a kollekció.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése