csütörtök, április 06, 2017

Moo Moo's Signatures lakkok a Nailmail-től

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Nailmail kínálatából tesztelhettem három Moo Moo's Signatures lakkot. Arabella nagyon ismer már, csupa nekem való árnyalatot válogatott össze, mindhárom lakk nagyon tetszik :)


PALACE IN THE MOON
 Türkiz (enyhe teal tónussal? passz...egyszer ilyennek látom, egyszer olyannak) alap közepes-gyenge szórt holoval, kék shimmer pelyhekkel.
3 vékony réteget használtam.



JADE RABBIT
Rendkívül tavaszias, jáde zöld crelly alap zöld-arany-narancs irizáló glitterekkel, arany-pink irizáló mikropelyhekkel.
Ebből is 3 réteget kentem, de legalább nem szárad érdesre, így 1 réteg fedőlakk elég rá.



STARLESS NIGHT WITH PEACEFUL WISH
Nagyon sötét kék jelly alap kék holo mikroglitterekkel és lila-kék shimmer pelyhekkel. Élőben a kék holo glitterek sokkal...nos, élőbbek :D zöldes, lilás fényben is játszanak.
Ebből is kell a 3 réteg, de szerencsére ez sem szárad érdesre, 1 réteg fedőlakkot igényel csak.


Aki nem szereti a 3 réteges lakkokat, annak a Moo Moo's Signature általában nem lesz a kedvence, úgy vettem észre, hogy a legtöbb lakkjukból azért nem árt a 3 réteg, amit én egyáltalán nem bánok, ha ilyen szépek a lakkok mint pl. ezek is.

Mindhárom árnyalat elérhető a Nailmail-nél :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése