kedd, július 05, 2016

Trópusi glitter placement

ENGLISH version

Mint tudjuk, számomra a trópusi téma megunhatatlan, ismét egy ilyen jellegű manikűrt készítettem (vagy 3-4 hete). Hogy egy kicsit felpezsdítsem a dolgokat ezúttal glitterekből raktam ki a pálma és egyéb leveleket.
 


Sajnos ez a két zöld glitterem volt, picit fura, hogy az egyik fémes a másik matt, de a végére egészen megkedveltem. Precíznek nem túl precíz, lusta voltam félbe vágni a glittereket, így a csúcsoknál nem tudtam túl szépen elvékonyítani őket, de távolabbról nézve ez úgysem volt túl szembeötlő.
Alapnak a Barry M Coconut-ot használtam, erre húzogattam az Avon Sheer Citrus-sal és a Golden Rose RC 50-nel maszatkákat, majd zöld akril festékkel előfestettem a leveleket, kiraktam őket glitterrel, végül körvonalaztam feketével.

Nagyon tetszett a végeredmény, nem kizár, hogy még fogok készíteni trópusi manikűrt glitterekkel (bár előtte nem ártana még pár zöld árnyalatot beszerezni :D).


3 megjegyzés:

  1. De szép, most ihletett adtál, nem jutott eszembe, mit csináljak a zöld lakkommal, hát trópusi manit, csak nem ennyire extrát, hanem ami tőlem telik :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira gyönyörű! Mindig meg tudsz lepni és mindig felülmúlod önmagad! :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor én ezúttal szeretném becopyzni Anna kommentjét! :)
    "Annyira gyönyörű! Mindig meg tudsz lepni és mindig felülmúlod önmagad! :)"

    Már szinte "bosszantó" ez a tény! ;) Kellemesen bosszantó.

    VálaszTörlés