péntek, július 08, 2016

Cupcake Polish | Olympics

ENGLISH version

Új Cupcake Polish kollekció a láthatáron, ezt a 6 színt az Olimpia, illetve főként maga az olimpiai zászló ihlette. Mind a 6 lakk sima lineár holo, 2-3 színt egyedinek tartok, a többi viszont, hát...láttunk már ilyeneket.
Mindegyik lakkot 2 rétegben kentem fel, a formulájuk ugyan olyan mint az előző, Butterfly kollekció lakkjaié, tehát inkább sűrűbb. Nem is ezzel van a legnagyobb baj szerintem, hanem ráadásként még gyorsan is száradnak, és ha túl sok ecsetvonással kenjük a lakkot akkor egyenetlen lesz a felülete. Nekem mondjuk túl sok bajom nincs velük, de tudom, hogy sokan kifogásolták ezt a formula minőséget az előző kollekciónál is, úgyhogy megemlítettem, hogy sajnos ez is olyan lesz.
Félmattra száradnak, mindenképpen javasolt a fedőlakk.


POOL IT TOGETHER
Sokat nem tudok hozzáfűzni: középkék lineár holo.



TRACK ME DOWN
Fekete lineár holo. Olyan, mintha a holo részecskék enyhén aranylóak lennének, szóval az összkép néha a meleg tónus felé húz.



ONE IN A BRAZIL-ION
Nagyon szép görögdinnye szín, szerintem ő az egyik ami különlegesebb a kollekcióból.



ROW ME TO THE GOLD
A másik különleges árnyalat ez a mustársárgába hajló sárga holo.



I'M A SOCCER FOR GREEN
Melegebb tónusú középzöld.



NOT MY VAULT
Szerintem ez a szín a legérdekesebb, legalábbis lineáris holoból még nem láttam ilyen "égetett" narancsos, enyhén terrakottás narancssárgát.


Az Olympics kollekció Július 10-én 12PM central időben válik megvásárolhatóvá a Cupcake Polish honlapján, a stockist listát ITT találjátok.

Cupcake Polish social media:
Instagram   |   Facebook   |   Twitter


1 megjegyzés:

  1. A kék és a dinnyeszín nagyon tetszik, de nem szeretem a macerás lakkokat.

    VálaszTörlés