csütörtök, február 11, 2016

Powder Perfect | Vault of Heaven

ENGLISH version

 Első és ezidáig egyetlen Powder Perfect lakkomat fogom ma megmutatni, amit nemrég rendeltem a kanadai Harlow&Co. wershopból, 6 másik lakkal egyetemben (kép az összes lakkról ITT). Sajnos itt már elfogyott ez az árnyalat, és a Color4nails-nél sem látom, de ott is szokott lenni. Próbáltam utánakeresni, hogy melyik kollekció tagja, sajnos semmi infót nem találtam, csak azt, hogy limitált kiadás.
Régóta szerettem volna már valamit a márkától, és szerencsére le tudtam csapni erre a különleges darabra. A lakk alapszíne indigó, erős lila beütéssel. Holografikus, de csak szórt fénye van, ráadásul valahogy nem túl színes, nem túl erős. Valószínűleg a sötét alap tompítja a holo effektet, bár engem ez nem zavar túlzottan, úgyis a pelyhek miatt vettem meg :)


Mert csodaszép UCC pelyhekkel van tele, mindenféle színűvel. Persze ezek csak árnyékban látszanak, napsütésben (ezt eddig csak elképzelni tudom, mert mostanában ugye nem sok napfényt kapunk kishazánkban :D) illetve lámpafénynél a holo teljesen átveszi a pelyhek helyét.


A minősége teljesen rendben van, 2 átlagos réteg kell belőle, viszonylag gyorsan szárad, könnyen terül, nem kell túl sokat simogatni, a pelyhek is szépen egyenletesen oszlanak el a körmön. Egy réteg fedőlakkot kentem rá.


Nagyon meg vagyok elégedve a lakkal, és most már a márka is jobban felkeltette az érdeklődésemet.
A Powder Perfect lakkok nemzetközi stockist listáját ITT találjátok.

Mit szóltok ehhez a lakkhoz?

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép,hogy már fáj.Az jobban,hogy nem lehet kapni!!!! Nekem is kell ez a lakk,olyan szuperek a Powder Perfect lakkok,vétek lenne lemaradani erről.

    VálaszTörlés
  2. Huhú, de jól néz ki ezekkel a színes pelyhekkel!!

    VálaszTörlés