hétfő, február 08, 2016

Bundle Monster | Star Dust csillámok

ENGLISH version

Ismét egy Bundle Monster-től tesztelésre kapott terméket mutatok be. A négy tégelyből álló Star Dust csillám/shimmer/mikropehely szettet. Aki szeret ilyesmivel pepecselni vagy akár franken körömlakkokat gyártani, annak érdekes lehet ez a poszt.
Tehát négy különböző shimmer tartozik a szettbe, kis tégelyes kivitelben. A tégelyben első ránézésre egyformának tűnnek, de mindegyiknek más a színe, illetve a szemcsék mérete is különböző.



A legnagyobb szemcséket a Milky Way tartalmazza, azt követi az Andromeda és a Supernova, a Nebula pedig a legfinomabbra őrölt. Az igazi színük fekete vagy sötét színeken látható, egyébként mindegyik shimmer legalább duokróm. Majd a swatchoknál részletezem, hogy milyen színekben shiftelnek az egyes termékek.


Sokféleképpen fel lehet őket használni, önmagukban, sötét lakkra szórva; nail artban; színes körömlakkba keverve; vagy akár színtelen körömlakkal összekeverve fedőlakkot is készíthetünk belőlük, aki műkörmös az pedig zselébe is beépítheti őket. Egyéb DIY projektekben is felhasználható díszítésként.

Nézzünk pár swatchot a termékekről. Fekete alapra vittem fel őket egy ecsettel, átmentet próbáltam kialakítani, hogy koncentráltabb és szórtabb verzióban is lássátok őket.

 

Az egyik kedvencem az Andomeda. A színei: sárga, narancs, pink, lila.



Másik nagy kedvencem a Milky Way, ez a legnagyobb szemcsés a négy közül. A színei: sárga/arany, zöld, bronz/narancs/réz.



Nebula a legfinomabbra őrölt, így ezt volt a legnehezebb egyenletesen felhordani. Színei: kék, lila pink.



A Supernova szemcsenagysága megegyezik az Andromedaval. A színei: zöld, lila, pink.



Ha már az egész szett csillagközi témájú, így készítettem egy galaxy manit is a csillámokkal. Fekete alappal kezdtem, egy kis sötétkék is lila lakkot szivaccsal ráütögettem, majd mind a négy csillámot felhasználtam ide-oda, egy ecsettel nyomkodtam/szórtam az enyhén nedves lakkba őket. Fehér akril festékkel pár pötty és csillag is került a manikűrre. Nagyon jól nézett ki élőben, a shimmer miatt csillámlott, illetve a duo/multikróm effekt miatt a színét is változtatta.




Egy franken lakkot is kreáltam a Milky Way nevű csillámmal. Enyhén szürkés kék jelly alap, holo pehely, holo glitter, pink mikroglitter és Milky Way volt a recept. Persze elég töményre sikeredett, nehéz előre besaccolni miből mennyit kell beletenni és ha egyszer túl sok került bele, akkor azt már nem lehet korrigálni, de nekem így is tetszik, két rétegben fed. A kék alap élénk zöldesre színezi a Milky Way csillámot, a pink glittert pedig magentára vagy lilára. Nagyon tetszik ez a színkombó, biztos fel fogom kenni többször is ezt a lakkot.


Elég sok mindenre fel lehet használni ezeket a csillámokat, bár az is igaz, hogy sokan nem szeretnek ezzel szöszmötölni. Én mindenesetre nagyon élveztem a játszadozást, és tuti, hogy a közeljövőben kotyvasztok még valamilyen franken lakkot velük.

Ha megtetszett, akkor a szettet ITT tudjátok megvenni, a bundlemonster.com webshopban. Nem túl olcsó, így tényleg csak azoknak ajánlom akik tutira hasznát fogják venni.

Bundle Monster Social Media:
Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster

7 megjegyzés:

  1. Oh már régóta követem a munkáidat és gyönyörködök bennük, de ezekbe a csillámokba, egyszerűen "beleszerelmesedtem". *o*
    Sajnos kimerítettem már az e hónapi keretemet, így most be se tudom szerezni, de hát majd egyszer... addig pedig majd sír értük a lelkem. :D

    VálaszTörlés
  2. A frankened valami mesés! Glam Polish kollekcióba simán el tudnám képzelni. Ezt meg is venném ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Nem is tudok választani melyik mani tetszik a legjobban. Szerintem amúgy ilyesmi csillámok elérhetőek a crystal nailsnél, sellőpor/tündérpor néven, 5-600ft egy tégely, ha vki alternatívát keres. Én is vettem egyet pár hónapja, de eddig nem tudtam vele mit kezdneni, de most már tudom hogy frankenben a helye :)

    VálaszTörlés
  4. Wow, hát ezek szuperek!!! Nem is gondoltam volna, hogy szükségem lesz ilyen porokra, de lehet benevezek rájuk. A manik pedig ismét csodásak! :)

    VálaszTörlés
  5. Na, pont ezt akartam én is írni, erre a frankenre szintén vevő lennék, gyönyörű lett! :)))

    VálaszTörlés
  6. nekem nagyon nagyon bejönnek, a sellőpor jut róluk eszembe. :D

    VálaszTörlés