péntek, augusztus 21, 2015

Tengerészes


A mai WNAC témája (a nyári témán belül) a menta-orgona színpáros volt. Valószínűleg még sohasem használtam ezt a két színt együtt, ráadásul szerintem egyáltalán nem nyárias színek (vagyis a menta talán, de az is inkább tavaszias), úgyhogy kicsit nehéz volt fejben összerakni a nyárrral, végül tengerészes témát választottam...valószínűleg az állhatott ennek a hátterében, hogy már-már kishajóval lehet csak elindulni itthonról, annyi eső esett mostanában :D
Két körömlakkot használtam, a Models Own Jade Stone-t és a Morgan Taylor Dress Up-ot, de mindkettőt csak alapnak, a mintához a színeket akril festékből kevertem ki, és a fehér is az.
A gyűrűs ujjamon lévő csíkok kivételével minden szabadkezes.  A mutató ujjamon lévő felirat: "a smooth sea never made a skillful sailor" ...hát igen, nem lett a legtökéletesebb :D még sokat kell dolgoznom a "kalligráfiámon" :D
A feliraton kívül egy tengerészcsomó, egy horgonnyal díszített kormány (?? kormány a neve egyáltalán? :D) és egy hullám alkotja a manikűrt. 


Amennyire nem illett ez a két szín egymáshoz az elején, annyira megtetszett a manikűrben, de lehet, hogy csak a hozzáadott fehérnek köszönhetően. De még így sem ordítja magáról, hogy nyár...kicsit vintage beütése van szerintem :)
A jövő heti téma viszont nagyon jó lesz (barack+kobalt), már el is készítettem a manit hozzá, az 100%-ban nyári lesz :)




Hogy tetszik ez a tengerészes mani ebben a meglepő színkombinációban?

8 megjegyzés:

  1. Tényleg különleges színpárosítás, de nekem annál jobban tetszik ebben a manikűrben *-* a tengerészcsomó a kedvencem!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó a felirat is, bár nekem is a csomó a kedvencem. (-: Nekem tetszik ez a két szín együtt. (-:

    VálaszTörlés
  3. FUUUU fantasztikus!!!Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg fura ez a két szín együtt, de nem baj, bírom a szokatlan dolgokat, a nail art pedig mesés :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon passzol egymáshoz a menta-lila, nekem egyik kedvenc színpárosom. :) A mani meg... hát szerintem eszméletlenül jó lett!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a páros így együtt, ebben a témában, mondjuk kellett is az a fehér hozzájuk még, így adja ki a tökéletes összképet :)

    VálaszTörlés