szombat, augusztus 08, 2015

Layering ILNP lakkokkal


Szeretem, ha egy lakkot többféleképpen is lehet használni, és jó pár ILNP lakk pont ilyen. Edina bejegyzését látva én is felbátorodtam, és megszületett a mai bejegyzés, amihez az alapötlet már viszonylag régi volt (amikor megjelentek az ILNP Ultrachrome Flakiek a Zoya Dream-et rétegeztem az Open Fields-szel, csak épp fotó nem készült róla).

Az Ultraholo-k elég jelly-sek ahhoz, hogy kiválóan lehessen őket rétegezni, gyakorlatilag bármire kenhetjük őket. A jelly holo oldalon a Paige és a Ten Fold, a pelyhes oldalon pedig a Neon Rosebud és a Cold Fusion került használatba vételre. A Paige-hez egyértelműen valami kékeset akartam használni, mert a színe elég hideg tónusú, és valahogy a holo is kékesen csillog benne (vagy csak beképzelem :D). A Ten Fold mentája pedig szerintem szuperül mutat a pinkes/lilás/narancsos Neon Rosebud-dal. A világért se használtam volna "egymáshoz illő" (pl. a Paige-hez a Neon Rosebud-ot) színeket, szerintem pont az benne a pláne, hogy jól elkülöníthető az alapszín a pelyhektől.

Így használtam őket:
holo jelly + pelyhes + holo jelly + pelyhes


Ha van valamilyen "jelly holo" lakkod (pl. Zoya Dream, Payton vagy a PP-nek van sok ilyen lakkja), akkor azokat is bátran használhatod a pelyhesekhez, szerintem barom jól mutat ez a két finish együtt.

A jövő hetet az ILNP Mega (X)-szel fogom kezdeni, ugyanis ha lehet még valamit layer-ezni, akkor az a Mega (X) :D Egy nail artot is befotóztam már vele, remélem nem baj, ha ennyi ILNP lesz mostanság :D






Használtátok már ezt a technikát valamilyen lakkokkal?

2 megjegyzés:

  1. Fú én örülök a sok ilnp-nek, nálam kezdi kitúrni a pp-t, baromi jók a lakkok. Az ment meg attól h most hiretlen felindulásból rendeljek is még, hogy kb sosincs készleten a naillandnél :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű az összhatás, különleges! Én nem bánom, mert egyre többet gondolkodom beszerezni a márkától 1-1 gyöngyszemet! *.*

    VálaszTörlés