csütörtök, július 16, 2015

Rimmel | Rita Ora Colourfest kollekció


Ma a Rimmel Rita Ora Colourfest körömlakk kollekcióról hoztam képeket. A lakkokat a Rimmel játékán nyertem, de erről már volt szó EBBEN a bejegyzésben. Magyarországon 8 db lakkból áll a kollekció, de ha jól tudom összesen 12 féle színben érhető el Angliában.
Nem nagyon szoktam a Rimmel-től körömlakkot vásárolni, mert a legtöbb lakkjuk krém finish, ráadásul nagyon általános színeik vannak, amikhez már van hasonlóm. Van jó pár régi kollekciós Rimmel lakkom amit még a Fragrancedirect-ről rendeltem, azokkal mondjuk semmi bajom, de az biztos, hogy ezek a Rita Ora lakkok sokkal jobb formulával rendelkeznek.
Az összes lakkot 2 rétegben láthatjátok rajtam, van amelyiket 1 vékony + 1 vastag rétegben és van amelyiket 2 vékonyabb rétegben kentem fel, majd ezt az egyes lakkoknál pontosítom. Könnyű felkenni őket, picit "zselés, géles" a textúrájuk. Mindegyik szín viszonylag gyorsan száradt, és nagyon szép fényesre (a képeken ez lehet nem látszik teljesen). Az egyik színt (Tangerine Tent) 5 teljes napon keresztül hordtam (alap és fedőlakk nélkül), és csak egy pici körömvégi kopás volt tapasztalható. Egyik-másik egy picit elszínezi a körmöt, de a körömágyat nem fogják be ha óvatosan, sok lakklemosóval dolgozunk. Összességében nagyon meg vagyok elégedve velük, nektek is bátran ajánlom őket. Lássuk egyenként a színeket, és az egyéb tulajdonságokat, amik eltérnek az előbb említettektől.


Peachella: Szép pasztell barack szín, a legpasztellebb a kollekcióból. 1 vékony és 1 vastag réteg. Nem színezi el a körmöt.




Tangerine Tent: Érthetetlen módon a kedvencem lett (tudjátok , nem nagyon szeretem magamon a narancssárgát). Élénk, telt szín (de nem neonos), igazi narancssárga. A lédús jelző jut róla mindig az eszembe :D Ez a lakk volt rajtam 5 napig, és alaplakk nélkül egy picit befogta a körmöm. 1 vékony + 1 vastag réteg.




Glastonberry: Nem mondanám klasszikus pirosnak, a görögdinnye jut róla eszembe. Ennek a legjobb a pigmentáltsága, akár egy közepes/vastag rétegben is fed! Kevés az a piros lakk ami nem színezi el a körmöt/fogja be a bőrt, sajnos ez sem kivétel, úgyhogy csak óvatosan a lemosáskor.




Neon Fest: A neve ellenére nem neon pink, de azért elég élénk szín. a Glastonberry-hez hasonlóan ez is nagyon jól pigmentált, két vékonyabb réteget láttok a képeken. Lemosáskor óvatosan bánjatok vele.




Go Wild-er-ness: Egy másik nagyon pasztell szín, sajnos ez teljesített a leggyengébben, ugyanis két vastagabb réteggel sem éreztem tökéletesnek. Egyébként tetszik a színe, hideg tónusú pasztell levendula. Nem színezi el a körmöt/bőrt.  




Roll In The Grass: A kollekció mentája. Természetesen ez a második kedvencem :D Két közepes réteg elég belőle, Nem fogta be a körmöm, de csak pár óráig hordtam...



Port-a-loo-blue: Élénk kékes tealnek mondanám, tehát inkább a kék érvényesül benne jobban. Nagyon szép árnyalat, ráadásul nagyon jól fed, 2 közepes réteget használtam. Nem fogta be a körmöm (1-2 órán keresztül volt csak rajtam), de lemosáskor óvatosan bánjatok ezzel is.




Rain Rain Go Away: Világos taupe vagy barnás/lilás nude. Két közepes réteg kellett belőle. Szép szín, de nem minden bőrszínnel fog passzolni. Nekem megvolt már ez az árnyalat, ugyanezzel a névvel, de a 60 Seconds kollekcióból (a 60 Seconds egyébként egy picit zöldesebb/sárgásabb szín, a Rita Ora-s sokkal szebb szerintem).



Bátran ajánlom ezeket a lakkokat, igaz, hogy van ami picit fog, de közel sem annyira mint a legtöbb hasonló színű körömlakk. Könnyen kezelhetőek, két rétegben fednek, ráadásul tartósnak is bizonyult (az az egy amit hosszú távon próbáltam, de szerintem a többivel sem lesz gond).

Melyik szín tetszik a legjobban?


9 megjegyzés:

  1. A kedvenced nem okozott meglepetést, nagyon jól mutat rajtad! ;)
    Nekem a Glastonburry visz mindent, második körben a Peachella és a Rain rain go away. :)

    VálaszTörlés
  2. A Rain Rain és a Wild van a birtokomban, mindegyik nagyon tetszik. A Roll in the grass is kívánságlistás. :)

    Annyira szépek a körmeid és a fotók is csodásak! Nem győzök ámulni fölöttük! :)

    VálaszTörlés
  3. A Glastonburry és a Port-a-loo-blue nagyon tetszik. Az elsőnek a neve is elég jó:D

    VálaszTörlés
  4. Te jóég de gyönyörűek, de talán nekem is a narancs a kedvencem belőlük. De a többi is gyönyörű:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon szuper lett ez a kollekció, nagyon eltalálták. :) Most még az sem idegesít engem, hogy szinte a csapból is ez a kollekció folyik, hisz tényleg nagyon ott van, nem csoda, hogy ennyire felkapott lett.

    Az abszolút kedvenc árnyalatom a Go Wild-er-ness, gyönyörű színe van. A többi között meg nem tudok sorrendet felállítani, az összes csodaszép!

    VálaszTörlés
  6. A narancsot szívesen kipróbálnám, de anya lakkstopot állított ma fel, na meg szerencsére messze vannak a legközelebbi lelőhelyek is. Csodaszép színek megnyerő képekkel :)

    VálaszTörlés
  7. A narancs, a nude és a zöld a legszebb, szerintem :) De rajtad mindegyik jól áll :)

    VálaszTörlés