vasárnap, július 12, 2015

Glam Polish | Zonk!, Mag Magician & Catch Me If You Can


Ma három Glam Polish lakkról hoztam képeket, mindhármat a Hypnotic Polish-tól rendeltem. Sajnos a három közül csak egy lett teljes szerelem, a másik kettővel még barátkozom, illetve azon is gondolkodom, hogy esetleg áruba bocsájtom őket. De lássuk szépen sorban őket.



A Zonk! lett az, ami 100%-ig tetszik, Egy zöldes teal lakkról van szó, ami tele van kisebb holo hexagon glitterekkel, illetve spectraflair-rel (holo csillám). Imádom a színét, imádom az "összetételét", őrülten holózik. Két rétegben használtam, fedőlakkot igényel. 








A Mad Magician elég érdekes eset, ugyanis a lelkem mélyén tudtam, hogy nem fog jól kijönni a bőrszínemmel, ennek ellenére megpróbáltam kilépni a komfortzónámból, és megrendeltem. Azt reméltem, hogy kevesebb bronzosság lesz benne, de sajnos tévedtem. Az üvegben egyébként nagyon tetszik, ott jobban érvényesül a pink csillám (bronzból pinkbe shiftelő csillámok vannak benne). Egyébként nagyon sok arca van, az aranytól a bronzon/narancson/barnán át egészen a pinkig terjed a színskála, ezen kívül veszettül holózik, az apró holo grittereknek köszönhetően. Mindezek mellett még lila pelyhek is vannak benne. Két rétegben használtam, fedőlakkot igényel. Jajj nagyon sajnálom, hogy rajtam nem áll jól :(
Megpróbáltam fekete, kék ás bordó lakk fölé 1 rétegben is, úgy már jobban elviseltem (leginkább a kéken tetszik), de áhhh...nem is tudom. Ha valakinek nagyon megtetszett, akkor szívesen továbbadom 3000 Ft-ért (ebben a postaköltség is benne van - ajánlva, elsőbbségivel). Kommentben lehet érte jelentkezni. Eladva!










Sajnos a Catch Me If You Can sem jött be élőben, pedig kék...:( Szintén a bőrszín összeférhetetlenséggel voltak problémák, nem tetszett a kezemen. Pedig egy szép világos, jeges kék lakkról van szó, ami tele van apró holo glitterekkel, illetve ezüst pelyhek is vannak benne (sajnos elég kevés). Ő is nagyon tud holózni, de hiába... Pedig biztosra hittem, hogy tetszeni fog.
Szintén felkínálom 3000 Ft-ért, postaköltséget is beleértve (bubis borítékban, bubifóliába becsomagolva küldöm).








Sajnálom, hogy ez a mai bejegyzés nem lett túl vidám hangvételű, nem nagyon fordult még velem elő, hogy ennyire mellényúljak. Holnap viszont ha minden igaz elmúlik a szomorúságom, mert megérkeznek az nyári kollekciós ILNP lakkjaim (először egyik sem tetszett, majd az összes tetszett, végül pedig a józan észt segítségül hívva sikerült 6 db-ra leszűkíteni a kört :D ).

Hogy tetszettek ezek a Glam Polish lakkok?
Jártatok már hasonlóan?

13 megjegyzés:

  1. Csodásak :) Szerintem mindhárom nagyon jól mutat a körmeiden! (de ha esetleg mégis megválnál majd az utolsótól, jövő hónapban rám számíthatsz... :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, majd ha aktuális lesz, akkor küldj egy emailt :)

      Törlés
  2. Szép mindhárom, legjobban nekem is a Zonk tetszik, csodás :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus a teszt szokas szerint, de ezek nem az én színeim. Rajtad most a Catch Me Iy You Can tetszik a legjobban, fotón nem tűnik ki, hogy nem passzol a bőrszínedhez, ami amúgy nekem is a halálom... annyi gyönyörű lakktól kellett emiatt megválnom! :/
    Melyik az a 6 ILNP? *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát egyenlőre csak 4et vettem meg (Paige, Ten Fold, Shoreline, Mega X), de a Missed Calls és az I See You is szerelem lett. Egyébként minél tovább nézegetem őket annál jobban tetszik az összes :D

      Törlés
    2. Csak a Paige lep meg a választásod közül! :)
      Én pont így vagyok vele, először nem is fogott meg ez a kollekció, azóta meg folyamatosan bővül a kellllll!!! listám. :)))

      Törlés
  4. Kár az utolsó kettőért, mert ők is csodálatosak. Remélem, akad új gazdájuk. Nekem is a Zonk! a kedvencem.

    VálaszTörlés
  5. Nem rosszak, én imádom a GP lakkokat, bár gaz nehéz webshopból vásárolni, mivel csak pár külföldi blog van ahol színhű képeket találok, legközelebb majd lementem ezeket a blogokat és írok róla egy bejegyzést, azt hiszem hasznos lesz mert én is belefutottam kér GP lakkba ami nem igazán tetszik a körmeimen.

    VálaszTörlés
  6. Szia Lexa! Én megpróbálkoznék ezzel a szép bronzos lakkal, ha még nem kérte más, szerintem nálam szeretem-lakk lenne belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erina! Nem kérte más, úgyhogy a tiéd! Kérlek írj egy emailt nekem: glitterfingersss@gmail.com

      Törlés
  7. Jól néznek ki, persze az első a legszebb :D

    VálaszTörlés